新年第一天的上班LOOK 之 <我要做個簡潔OL>!!!

不知不覺間2012年已經悄悄來到了!
新一年我都會為自己定下不同的目標,
 在BLOG的層面上, 
 上年成功'學'會如何開facebook fan page及微博!
 雖然粉絲/童鞋都不是太多...
 但係, 總算一個成功的開始!
 而美容上, 我今年好想KEEP到'零毛孔'的肌膚
+ '白'到一度

妝文上, 我想每月有一個仿妝環節+私影一輯~
唔知會唔會太難做到呢?

今天第一天上班,
所以有點懶, 就來個超快超簡單的OL LOOK啦~
 
化妝品用了:
MJ的PENCIL及LIQUID眼線
SOFINA最新春妝的唇膏、眼影盤及胭脂
 仲有MISSHA上年新出的 B.B CREAM - 
Signature Wrinkle Filler B.B. Cream SPF37 / PA++
第一眼比佢已金光吸引著!

有兩個色號:
21--偏白
23--自然
 既然新一年想白一點, 我就用了21號的~
透過嶄新的龍捲風融和科技 (Tornado Technology) 使
乳色B.B Cream 
及白色嫩肌之皺紋填充劑 (Wrinkle Filler)分開,
形成獨特的旋風式扭紋形狀!!!

揉合諾貝爾化學獎成份富勒烯成份 (Fullerenes)
震撼美容界的抗衰老成份抗皺縮胺酸 (Syn-Ake)
根冶皮膚問題的複合成份及十多種天然草本精華
便締造出優越的遮瑕修飾功能,
令面部毛孔及皺紋全面隱藏,亦能助妳調整不均膚色,
即時擁有透薄、輕爽、水嫩及絲般柔滑質感的完美妝容。
更備有SPF 37 PA++的防曬度
 連防曬都可以省下...


包裝一面是MISSHA SIGNATURE的花花
另一面是見到龍捲風
1比1的膚色的B.B CREAM +  白色嫩肌之皺紋填充劑
汞裝小口可以方便用家控制擠出的份量

上手試:
STEP 1) 
於手背揼出適量的MISSHA撫紋嫩肌護膚底霜,
其獨特旋風型設計
令揼出的皺紋填充劑及B.B Cream護膚底霜
比例為1:1

STEP 2)
將揼出的B.B Cream護膚底霜及皺紋填充劑混和


STEP 3)
均勻地塗於面部及頸部,

我會先點上再用手/粉樸印開
今次呢支B.B CREAM主打'撫紋'效果
 大家看看:
 沒有用上BB CREAM的左邊,虎紋好顯眼
而用了的右邊就明顯平滑左, 虎紋即時淡左, 毛孔都細左!
 
看一下面的對比:
試用前: 膚色不太均勻, 暗瘡印及毛孔頗大
  
試用後:
最驚喜是額紋即時撫平了70%! 
加上淡化了頑固的黑眼圈、
毛孔收細、膚色均勻了,看起來年輕5年!
早在學生時代已經開始使用
由MISSHA引入香港的第一支 BB CREAM, 
最愛其護膚與化妝合而為一! 

撫紋嫩肌護膚底霜的獨特旋風型設計,
揉合含抗衰老成分的皺紋填充劑
及BB Cream護膚底霜'旋'即成為我的新寵。

快快完成底妝後上彩妝了~
先來一條粗眼線

 
見到呢個E/S咁快比我用到花晒
就知使用率好高啦~
 
閃閃的眼妝令人睇落精神百倍
印上可愛的海棉胭脂,
 淡橙+金粉令我日日都有好氣息!
咀仔用上日系的PINK PINK
 令'病人般蒼白'的唇色回復健康~
呢個15分鐘就搞掂的妝,
 好易又快~
 大家都試下啦~
CLICK入'LIKE'我的FB專頁啦~
 


留言

熱門文章