[私心推薦] 中價位卻高效力的美白產品 (一套5件只需一千元的好物!)

大家睇開BLOG的SIS踏入3月開始, 
係唔係已經睇太白美白產品的推薦呢?

ABBY都介紹左兩個權威性品牌的美白產品:
SK-II高清環采鑽白套裝

ESTEE LAUDER CYBER WHITE系列

全部都接近千元的價位! 
在職的OL或是幸福少奶幻當然AFFORD得起,
但係, 好多讀者都問ABBY, 
有無FOR學生或慳一點的美白產品介紹呀?

今次就介紹一下TONYMOLY今個星期新出o既
Floria Whitening系列比大家
為夏天美白大作戰選卒啦~

除左大牌子係我買產品的首選外,
原產地都係佔好大的決定性,
日本及韓國的產品都係我的心水,
因為大家都係亞洲肌膚,
研發出來特別O岩香港人用啦~

今次大手試了一整套產品:
無論外盒
 以至於瓶身的包裝
都以潔白及簡單的銀白色為主
放在化妝桌上如裝飾品一樣,好靚 ^__^
 有外表之餘, 內涵都好重要
Floria Whitening系列成分由多種花卉精華提煉, 
集中淡化各種色素問題如雀斑及暗瘡印等

洗面後, 先用上
Tonymoly Floria Whitening Toner 美白精華爽膚水, 
HK$ 180
 有效幫助平衡皮膚水份, 提供所須能量保濕及美白功效
爽膚水滲透至皮膚內形成水點
可保護及保充皮膚水份因外來形響而流失
同時他的成份可美白皮膚

我強烈推薦大家用無印的大大塊棉花
大大包只係$ 25/30蚊 (忘了...)
 可以用黎DIY美白面膜
 多大塊~好似手掌咁大呢~!!!
 倒濕棉花2/3. 先抹均全面,
再全塊倒濕棉花再敷面5分鐘
 順手敷埋上手比大家睇下效果,
敷完仲好爽、唔'立'又唔'油'

 然後塗上Floria Whitening Essence 效果更佳


Tonymoly Floria Whitening Essence 美白膠囊精華素, 
HK$ 230

含30,000mg White Flower Complex. 主要美白及強化皮膚功效
細泵設計的瓶口,方便又衛生

唯一唔好是: 擠唔出內裡的白色波點
我要自行開蓋拎出影相比大家睇!
 內含白色波點主要是美白精華, 
4D Whitening System 美白功效集中保濕及令皮膚回復彈性

用手壓碎白波波
 打圈推開後,唔會泛白/仲有殘餘的白色屑屑
上面後好滑、好潤

完成後, 
早上: 
我會用上: TONYMOLY Floria Whitening Emulsion, HK$ 180
與精華一樣是泵裝設計的瓶口,
同樣方便又衛生

上斫是汞出時的LOTION狀,
(上)質地是偏水的乳液狀
(下)好易推開及好快被皮膚吸收
用後一D都唔會焗, 用完佢後我會再搽防曬先出門

晚上:
大家都知晚間是修護皮膚的最佳時間,
美白更需要在晚間多下功夫
所以我用上TONYMOLY Floria Whitening cream, HK$ 200
 包裝有真空鍚紙,確保衛生

CREAM比LOTION杰身一點
但未至於好濃/好難推開
 加以打圈按摩就好易推及滲入皮膚
約一分鐘後仍然FEEL到肌膚水水潤潤
厚敷時, 尤如敷了一個sleeping mask一樣
充滿水份, 肌膚第二日好柔軟呢~
重點推薦: Tonymoly Floria Whitening Spot Eraser, HK$ 250
有效集中淡化不同色素問題如雀斑及暗瘡印等問題
 出口是尖咀形, 應該是FOR直接點上斑點及暗瘡印
不過基於衛生問題, 我會擠到手背再搽上面
 質地是乳白色稀薄的LOTION狀
上臉推開後是透明的
早上我會薄塗再上粉底
晚上就厚敷加強袪斑效果

使用前:
坦白說,我的斑點不多,
最困擾的是膚色好黃而且不均勻
在生理期前後常有暗瘡出現,
由於膚色偏深亦令痘痘印長久不散
  用了一整套兩星期,看看效果:
最開心是膚色白了、有光澤了一點, 去黃效果不俗!
不均勻膚色都淡化了~
連帶深啡色的痘痘印都變淺了
變成淺啡/淺紅色
第一眼望我都唔覺我係黑肉人呢~^^ (開心)

 除左美白效果不俗外,
每件產品更帶有感覺是好天然、好FRESH的花香味,
一套5件的美白產品加埋都只係HK$ 1,040
學生都AFFORD得起呀!
如果大家想平平地試一試新的美白產品,
呢一SET絕對係我私心大推薦~

TONYMOLY FACEBOOK FAN PAGE:

Rachel K Lip Gloss的幸運兒是:
Grace Chan
我會在FACEBOOK MESSAGE妳拎地址,
如果今日收唔到/妳不收取PUBLIC MESSAGE, 

請MESSAGE我!!!

留言

熱門文章