一家人都在用的沐浴露, 喜歡牛奶的您一定O岩~

對於沐浴露大家有咩要求?
個人而言, 沐浴係洗滌一天辛勞工作的一大享受
沐浴露一定要: 個人喜歡的香味、滋潤而不油膩、乾淨清爽
今次介紹一下全家人都用緊的
八千代馬乳沐浴露 Mare’s Milk Body Wash
就有齊我要求的種種!
 產品小介紹:
特別添加大量不飽和脂肪酸及
PH值近人體肌膚的高品質馬乳,
當中蘊含豐富的維生素、礦物質、乳糖
及具有高滲透度的亞油酸,
除可滋潤肌膚,還可形成天然保護膜,
鎖緊水份及保留身體的天然油份,
適合乾燥及敏感性肌膚使用。
 一般沐浴露都唔覺有'最佳使用日期'
 

 設計是泵裝, 
一汞已經夠起泡+全身洗白白~
 質地是淺白色GEL狀,
如同一般的沐浴露

起泡方面, 我是用開浴球的, 加一泵再加水, 
扭捏一下,
已經有好多泡泡了~
潔淨度, 我用黎洗走手上的化妝品
(眼影及防水眼線)
只係輕輕一洗
過一過水...
  已經乾淨晒!!!
 氣味的喜好真係因人而異,
成份含馬乳、乳糖、乳霜及乳木果,
所以是「重口味」的奶+糖味, 好似酥油的味道!

訪問了家中各人的用後感:
自己: 個人幾中意'奶味'的, 所以呢個沐浴露有奶味幾正,用完好乾爽,一D都唔會油/痴立立, 最中意夠多泡, 好快可以洗均全身!
 
姐姐: 她好MAN的, 她話: 聞到個味好想嘔, 
不過用完幾潤又唔痕, 都OK!

爸/媽: 對個味無咩感覺, 不過起泡幾好, 洗得好乾淨


如果中意奶味又想潤而不膩, 呢支會係大家的好選擇!
大大支1000ML先係HK$48, 好抵呢~
銷售店: 各大藥房有售

喜歡我的介紹,請多留言及推推/LIKE LIKE哦~~~
仲有LIKE埋我個FAN PAGE, 不時有送禮活動呀:

留言

熱門文章