**大師級**的護膚及化妝心得: 入黎學下啦~

上星期有幸得到美女BLOGGER Kennis的邀請, 
出席位於銅鑼灣Bridal Academy X Estee Lauder化妝班
當日更請到星級化妝師KENNETH WONG
教授佢的專業護膚及化妝心得,
當然, 介紹的全是ESTEE LAUDER的產品,
一向我都認為呢個品牌只係

FOR上O左年紀OR歐美的女士使用,
估唔到, 

原來有好多的產品都係比
亞洲人及年輕肌膚用的~
今次的Model是Blogger Amy
佢本身的皮膚都好好,
白白滑滑的!

選擇底妝建議:
因天氣及身體的變化, 面色都會唔同,
因此,最少要買兩至三枝唔同色號粉底

先可以MATCH返唔同時候的面色
MIX & MATCH就可以找到適合你的顏色了!

原來在試粉底時, 唔係要試在腮位/頸位/手上,
而是在權骨位上, 因為一般人第一眼望你時, 

都係望權骨的~

當然頸都係一個唔可以忽略的一部分啦~
(無人想帶住白色面具做人的!!!WAKAKA)

遮瑕要點:
可以用品牌的CORRECTOR去調節黑眼圈的顏色,
再輕輕印開遮瑕膏,而唔好搽太厚,
因為眼紋會更現,得不償失!

完成後最好用手遮一下光, 睇下會唔會過白,
防止'白眼圈出現!


最後全面掃上碎粉就可以了!
選擇彩妝:
KENNETH推薦Estee Lauder的彩妝,
特別是Pure Color高清純色5色眼影彩盒
因為買眼影組比單色更好

因為平均較平宜已有專業化妝師幫大家配搭好色調,
一定無錯啦~

今次示範的是我最中意紫色

只在眼球位置上印上顏色便足夠,
太濃反而唔太適合上班,
閉眼時見到淡淡的紫色,好美哦~~~
最後畫眼線,夾睫毛及搽睫毛液

就完成簡單的日妝了,
個人認為KENNETH 最用心的反而是上粉底及遮瑕,
而唔係我最注重的眼妝,
看來我要在呢2方面加加油了!

化妝師及MODEL合照
是此介紹的Estee Lauder SKINCARE:
有Night Repair系列的精華及眼霜
及專為亞洲人而研製的
零油份透薄BB CREAM (新PACKAGE)
及Pure Color高清純色化妝品:
KENNETH指出,ESTEE LAUDER是旗下品牌的母公司,
因為資源的投放及產品的質素都是BEST OF THE BEST,
而有見亞洲市場的迅速發展, 

品牌更特別研製出適合我們的產品,
如歐美市場的粉底因當地天氣乾燥而含有油份,
到了潮濕的亞洲, 特別推出了不含油份的粉底.
 
活動完結後,
品牌更送上一SET重點推介的SKINCARE

 
等我試下個質感及效果比大家睇啦~
先來<選對精華, 一支就夠>的Night Repair系列的精華
好水好快比皮膚吸收, 初初會唔慣呢個味,
之後已經唔會抗拒, 因為實在太好用了!保濕度良好~ 
我會用埋頸,
希望淡化下頸紋:
再來就係同系列的眼霜
雖然質地較杰,不過上眼好易推開,
眼紋即刻消失
再用上我一直好想試的CYBER WHITE美白晚霜,
夏天快來了...好想快D白!!!

 

用後,一點也不油膩,反而好滋潤,
個人喜歡呢個花香味, 晚上用好RELAX,有助入睡哦~
ESTEE LAUDER最出名的Time Zone面霜,
我就好在意虎紋的位置,所以在呢個位置搽多一層,
再輕輕按摩~
媽媽都在用呢...
佢話好滑,用左一星期皺紋淡左,皮膚都光滑不少 
感謝以上的PARTIES比呢個機會
我更了解品牌的產品意念及
不同的化妝及護膚技巧
下次再同大家介紹更多扮靚資訊哦~

留言

熱門文章