[敗家精必去] 發現超好逛+ from head to toe扮靚一take過熱點

喜歡敗家的女孩通常都會到銅鑼灣、尖沙咁等
擁有大大小小不同的shopping malls同retail stores!
可惜地點不夠集中、常常都要行好遠路先可以去到下一個check-point!
敗家精如我, 最鍾意行一站式的商場, 唔使浪費腳骨力之餘, 
仲可以一次過買晒想要的東東!

上星期, 去了剛剛完成第二期工程的LAB CONCEPT!
地點是港島及九龍交界的金鐘! 方便住O係唔同地區的shoppers~
一去到已經見到colorful又playful的小食
及有汽果汁等緊我們!
仲得到faces的PR C小姐做導遊,
得知LAB CONCEPT係一個from head to toe都照顧
到你的購物中心!


先介紹頭髮用品:
在走廊位置設有多部勁似日本街頭好多的汽水機?
細心一睇: 正在出售的是amika的洗髮、護髮產品!
呢D自助販賣機會不定期售賣不同的產品, 
上次來是糖果及筆記本
伉次竟然是美髮用品! 真係日日有驚喜^^


不過全部只限八達通付款
大家可以到附近的STARBUCKS增值, 買心頭好哦~


服飾: 不定期引入不同的國際至HOT至潮時裝品牌
六月頭,我曾經在此買過Top Shop的衣服呢~
 
而且, 看來是經常在SALE, 
好易執到特別又平宜的名牌服飾哦~ 

鞋!!!! 女人的鞋櫃最少有10對唔同的鞋吧?!
我逛過裡面, 
有McQueen、Tory Form、i.t.旗下的唔同牌子
價錢都比專門店平! 
 
到重點的Faces Beauty區喇~!
女人只有一張臉, 卻會在上面花上大量金錢
務求將自己打扮得最靚!


呢度, 當然可以滿足到你的需要!
SKINCARE:
BIOTHERM
我最愛的ORIGINS
My latest post:
●●● 3天即時極速抗痘消炎.不留印痕


CLARINS的V面精華超WORK!

用了兩年SK-II的神仙水
My latest post: 
ESTEE LAUDER的eye cream也是我的長期續購物

Kiehl's 只用過美白及磨砂
聽說TONER也不錯哦~
 
fresh在上次參加其第一次的blogger event 
已經參觀過啦~ 
它的rosa mask同white clay serum真的超好用...
好想再敗其他products呀!
My latest post: 

還有一些專門店較少及特別的品牌
如Aesop及Joyce
 
連我近期非常留意的有機品牌Meltiva
My latest post:
給我一個♥結婚衝動♥的玫瑰護膚系列! (女生必愛~♥)
同以Spa product起家的bliss都有!!!!
仲有來自希臘的APIVITA


同埋我正在用的Aveda!
它們的頭髮洗護產品超O岩我
洗完可以抑制頭油及令頭髮順滑
估唔到, 佢地仲會出自家的茶!
客人來購物都可以免費品嚐~
 
皮膚護理好了! 當然要化妝品令自己更完美!
有Make Up Forever
 
Paul & Joe


NARS (***must-buy~)
My latest post:
[妝文] 與陽光親吻的海洋妝☀ from my dearest--NARS
Bobbi Brown

M.A.C.
benefit


Shiseido
正在售賣最新的80%微笑眼影及唇膏哦~
餅乾都是產品的倒模, 超可愛!!!
 
為慶祝金鐘faces新店開張,
由即日起至2012年8月12日
FACES主題購物樂園Beauty Playground
為你帶來精彩禮遇:
到任何一間FACES消費滿港幣$980,
即可免費專享美容服務一次 
消費滿$1,580即可享兩次服務
服務包括由AMIKA及Aveda提供的頭髮造型設計服務、
由LAKA 及NailnNails提供的快速美甲服務,
以及由IPSA、MAC、NARS、
Shu Uemura等多個化妝品牌
提供的20分鐘的專業彩妝服務
我今日試左Aveda提供的舞台髮型設計服務
  
用品當然也是Aveda的出品
很久沒有試過捲髮的我, 今次要求捲到美髮師一樣的曲髮!
超神奇的'BE CURLY'搽少少再捲就好快好鬈了!!!
 
(左) BEFORE
(右) AFTER

完成了~不一樣的我~
 除了專享美容服務外,購物滿港幣$980,
即可憑收據參加幸運驚喜大抽獎一次

滿$1,580即可參加兩次
有機會贏取超過二萬份名貴的皇牌美容產品、iPad、Samsung Galaxy S3手提電話及電影禮券

真係好多優惠呀!!!

我仲帶埋我的靚靚新寵7奶GINA一齊去,
大家玩得都好開心呀!
佢試的是MAC的化妝服務
感謝大會送出的禮物
即時用了MAQUILLAGE的80%微笑啡色眼影組
(我都係第一次用它的化妝品咋!!! 眼影超出色又細滑~)
而唇膏則是Shiseido的event中得到的禮物
 是NUDE色的唇膏哦~

下回預告:
另外, 【一周年回饋粉絲大送禮】得獎名單已公佈
請CLICK入睇下自己有無中獎啦~
LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章