有史以來最性感的一次 ♥ NuBra試戴及心得 ♥

先用一張最性感的吸引大家入黎睇先~^^
今次係我寫blog以黎第一次post性感照!
亦係我第一之試戴Nubra的經驗之談


講起Nubra, 市面上有大大少少不同的牌子,
不過講到知名度及信心的保證
我只聽過來自美國的NuBra!
今次用的是它家的Seamless Push Up
HK$ 600
顏色是: 棕褐色
感覺上似係黑色!

穿戴方法好簡單
有文字說明之餘

更有圖解:


每次試用後, 均需要用柔順劑/皂液清潔
確保清潔

開箱睇~
外盒是一個硬膠的簡單包裝
打開後有驚喜!
比一般的Nubra更薄
而且內部是矽膠而外部是布質地
呢個設計令Nubra唔會太重
中間有一鈕扣
如前扣的bra一樣
確保安全唔會掉下
而且可以定位之用!
看看質地多柔軟
無論內摺
或外摺
都好容易
上胸後可緊貼胸型
選擇重點:
要選比原來罩杯小1或2號
如果妳是C cup, 建議選B令胸型比較集中


今次用了有小露背的晚裝示範90度配戴方法:

戴上Nubra後, 無論後睇
側睇
 

前睇
往心口睇

都唔會有走光/露出bra帶的危險!
而且, Nubra的質料透氣, 配戴起來十分舒適
加上黏力強勁, 唔怕走位/掉下 (呢點超重要!!!)
不過, 90度戴法無咩push-up效果
要靠真材實料哦~ (>.<我無咩...好傷心...)
再來45度的示範
呢個戴法更正宗及安全
而且有push-up的效果
戴上後胸型更圓及有少少豐胸的效果
用黎配tube dress最適合!
上回提到我到了澳門
也是戴Nubra去哦~
賭場冷氣好大
配上外套比較保暖



 
提提大家:
每次使用過後洗滌好,好好保存,
Nubra能重覆使用100 次, 計落都係$6一次,都幾抵!
 
銷售點:Lane Crawford
地址:香港中環金融街8 號
查詢電話:2118 7656

喜歡此文 請多留言讚好哦~
謝謝!

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章