[唔睇走寶] SK-II神仙水: 兩年來我的轉變+私密自創用法及三大優惠分享!!!!


看得出這兩年來,我的轉變嗎?

上星期有幸出席BE X SK-II 100 bloggers的活動


先令我雙眼開光的當然是display的products:

- 女士神仙水及一眾含Pitera既護膚產品
- SK-II MEN 男士系列神仙水及其護膚產品
兩者包裝一樣走簡潔高貴的路線!


另一方面, 好開心可以見到好多好耐無見的bloggers朋友
大家每次碰面總有說不完的話題!
更一起分享大會準備的小食及飲品

不亦樂乎呢~

活動開始時, 先由SK-II的PR MANAGER FLORA為我們介紹SK-II女士及男士神仙水的由來!

好多SIS都應該知道, 
神仙水的出現來自年老日本釀酒師一雙細嫩的手, 
秘密就係Pitera!
我們更可以率先欣賞尚未暴光的神仙水釀製過程片段
之後, 
輪到在廣告中出現過的星級化妝師呀B
介紹佢O既獨門神仙水用法

佢除左會當精華用、敷濕當MASK外, 
更試過在拍外景曬傷昤用黎當急救用!
一直佢都係用女士神仙水, 而且用左好多年; 
今年新出的男士神仙水更是佢O既新寵
(睇佢拎上手幾陶醉就知啦~~~HAHA)
唔怪得佢D皮膚咁多啦~


今次重點是5大美肌範疇 : 即係今次主題所講的5D!

- 細滑度
- 光滑度
- 緊緻度
- 白晢度
- 抗皺度

SK-II親切的Bonnie老師為Model 進行皮膚測試
測試皮膚其5D狀況:
佢都有3D呀! 皮膚不錯, 不過可以用神仙水令3D變成5D!

即場的羊皮吸收測試:
上: 水
下: 神仙水
星星的是神仙水
可見吸收得好快!

同場發現新的精華


 好水好潤,吸收後更不油不膩
好想試呀!!! 

是次收到:

-Facial Treatment Essence護膚精華150ml
-Clear Lotion 150ml
-Facial Treatment Mask護膚面膜6塊


其實自兩年前初次收到SK-II的試用邀請,
我已經深深愛上了神仙水
等我公開一下我的使用方法:

正常使用方法:

日常日晚護膚: 洗臉後先用化妝水(Clear lotion)調理
再以棉花取適量,
先擦再輕拍整個臉及頸部

急救用法:
我會好'奢侈'咁: 濕敷!!!

功具:
神仙水一支+化妝棉數片

位置:
- 眼 (上眼皮: 雪凍神仙水, 早上噴濕化妝棉濕敷可去除浮腫
- 咀 (可以令脫皮的咀仔即時保濕, 回復脹卜卜)
- 頸
- 其他身體唔滿意的皮膚部位
(如耳仔易生黑頭都可以敷)!

個人TIPS:
1. 神仙水唔係TONER!!係精華,要係TONER後再上臉的~!
所以要先用Clear Lotion作TONER抹走表面的角質
再上神仙水

2. 每星期1-2次用一片含30ml精華,
提供10倍Pitera修護的
Facial Treatment Mask護膚面膜急救



個人認為MASK質地比較硬及大塊
為左更貼面,
我會外加一塊保鮮紙!
 (記住剪開眼同鼻,唔好焗親!)

兩年下來, 肌膚真的睇得到5D慢慢呈現在我的臉上!
2年前: 
眼下毛孔粗大明顯, 即使上粉後都清晰可見; 
而且水油平衡好差, 容易浮粉及出油

一年前: 
眼下毛孔收斂了不少; 
權骨位置更睇得出肌膚的緊緻及細嫩; 
開始有人讚我的皮膚不錯啦~^^

現在: 
即使上粉後, 毛孔細緻到20CM咁CLOSE都睇唔到! 
而且水油平衡好O左,
唔會咁易出油脫妝, 
皮膚好、個人睇睇都靚D、
更有自信玩妝及素顏示人呀!

活動後, 我都去了5D測試,
發現我都有3D呀! 
肌膚比同齡的女生更緊緻、更有光澤、更少色斑哦~~~~
早於兩年前我是75分, 依家有85分!!!! 好開心呀!

不過, 我仍然差2D, 希望一年後可以有5D啦~~~~

同場加映: HONEY聽到都興奮的SK-II 2012年最新推出:
男士神仙水starter kit!

包括: 
  1) SK-II MEN Facial Treatment Essence
男士活能護膚精華 75ml
  2) SK-II MEN Moisturizing Cleanser
男士活能保濕潔面乳 20g
  3) SK-II MEN Age Revitalize Moisturizer
男士活能修護霜5g x 2

氣味及質地頗似女士配方,
不過HONEY說:
感覺有點清涼、O岩晒男士用、好好FEEL~
等佢都可以扮下靚喇!

心動嗎?
快快去SK-II的Facebook Fan Page享受三大優惠:
1. 換領免費SK-II神仙水試用裝

2. 參加「全城見證.神仙水美肌奇蹟」, 每日頭100位可得價值

$400的SK-II Pitera™奇蹟體驗套裝


3. 20-30歲的朋友, 於2012年8月前購買SK-II Pitera™奇蹟體驗

套裝(HK$ 490), 可在生日時得到一支75ML的SK-II神仙水

瀏覽更多資料啦~!!!

我信, 大家都可以得到呢份奇蹟般的美肌體驗!

另外, 【一周年回饋粉絲大送禮】得獎名單已公佈
請CLICK入睇下自己有無中獎啦~
LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章