一瓶搞定8大美肌功效? Missha魔幻水銷量突破百萬! [附試用感]


上星期應邀出席MISSHA The First Treatment Essence Celebration Party
活動中, 除了隆重宣佈為慶祝MISSHA The First Treatment Essence(又名: 魔幻水)
突破百萬銷量而推出限量版MISSHA女士魔幻水外,
更同場推出MISSHA男士魔幻水!

活動地點好'鳥語花香'呀!!!

活動開始前, 品牌相當有心思為我們準備了一個與魔幻水主要成份酵母有關的小遊戲--裝飾個人香醋瓶!
呢個就係我的製成品了! 與我的美容理念一樣
面上唔需要多東西, 只要清潔、整齊、光芒就OK了!
 
另外, 我們更跟活動場地Madam Sixty Ate的
主廚Shaun Anthony
學習調製個人口味的香醋

 我加了蒜頭及白胡椒, 個人喜歡'咸食'多一點!
每個'發酵'的過程都需要心機及時間
仲有包裝
正如魔幻水一樣,我的個人香醋都要時間發酵
+用心包到佢更靚!

玩完一輪, 大會邀請了MISSHA品牌代表Sally Wong
講解魔幻水的獨特酵母萃取對美容的好處
原來酵母能達到紓緩、幼滑、保濕、促進水油平衡、提升緊緻度、強化肌膚吸收力、改善膚色、修復皺紋等8大護膚功效
為肌膚打好基礎, 打造最佳的護膚黃金狀態,
 讓肌膚停留在雙十年華。

之後, 更請來李亞男及黎諾懿分享二人
對抗歲月痕跡及保養健康膚質的心得!
兩人都好高大, 女的皮膚好白, 男的皮膚好黑, 但--
佢地的皮膚都超好呀! 毛孔及油光都找不到!

李亞男用了魔幻水一個月, 即FEEL到皮膚好緊緻、有光澤,
而黎諾懿用了男士魔幻水後, 發現皮膚比以往健康了不少
(好想即刻買支比HONEY呢~)


時間關係只淺嘗了午餐的頭盤
味道好FRESH, 下次要再來試FULL SET呀!

 感謝大會送上限量版MISSHA女士魔幻水
+MISSHA男士魔幻水禮盒
包裝勁靚, 唔知街有無得買呢? 送比朋友一定開心死呀!
男士的魔幻水尤如香水瓶一樣,
放在櫃上好似裝飾品咁靚呀!
而且咁有型, 男士都唔會抗拒護膚啦~


今次的限量版MISSHA女士魔幻水
瓶身設計更令我愛不釋手!

金色的瓶蓋及限量版瓶身的獨有的點綴, 好grand呀!

打開瓶蓋更有一個保險的白膠塞,
確保衛生!

兩者的質地也是透明的水狀,
帶有淡淡的香味

香味感覺天然,唔似化學成份所製
+Cotton pad上臉, 好快吸收晒!
男士的我也有搽上手, 同樣地好水、好易吸收~

暫時用了一星期, 早晚使用,
一星期2晚也會配合面膜紙當作加強用效的MASK
原本有少敏感、泛紅及乾燥的轉季煩惱
一星期下來竟然消失了!

相信用耐D效果更好~

禮盒更有一疊東方神起的Photobook,
有無SIS想要? 留言比我啦! 先到先得!

了解更多MISSHA魔幻水, 請CLICK入:
Website:
www.missha.com.hk

Facebook:
http://www.facebook.com/missha.hk?ref=ts&fref=ts


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章