[敗家] Last Shopping for Summer Fashion! 今年最後一次狂掃夏季服裝!

女人天生愛敗家!
尤其是減價的時候,三件=平時一件的時候
唔買真係對唔住自己~
所以, 雖然秋冬裝已經登場
我仍然都要買月下貨的夏天衫
(留返下年著都抵啦~~~)
不過, 今次真係最後一次入手夏裝
免得下年無quota入新衫!

先來看ZARA的兩件小背心
1. 橙色+豹圖案

佢既料好舒服,柔軟又透氣
 
夏天郊遊著一流^^
(攝於有袋澳食海鮮...諗起都想再食呀!)
 
2. 粉紫小背心
也是長身的背心, 質料比較厚身
不過有少透, 一定要打底!
最喜歡的是背後的拉鏈設計

什牌的衣服
我個人比較看重衣服的款式多於牌子
所以, 遇到喜歡的也會王理牌子購入!

白色蕾絲上衣
 
純色易襯又斯文
返工著可以襯黑色西褲/唔同色的半截裙
最喜歡它胸前的蕾絲!
有胸遮一下, 無胸裝成有胸^^
 
假日配牛仔褲都OK呀!

媽媽送我的: 仿LV釘珠蕾絲上衣
好多同事都激讚款~!
有好HIT的BB領 (全部有好靚O既人手釘珠!)
小公主袖的設計可以遮BYE BYE肉

入面的內里是絲質
唔使打底之餘,又非常舒服!
IT大減價買的b+ab

我好耐無光顧 IT了!
一來佢愈來愈貴,
二來好多款都太CUTE、太潮
唔太O岩我斯文OL LOOK
見減價先入去睇下
點知又有收穫 HOHO

小丑領黑白金線長上衣
闊大的領走路時好飄逸~
下擺的小裙子設計遮PAT PAT一流!
衣料好薄, 夏天著好舒服!
雖然有金線, 但唔會刮肉
 
螢光橙透視罩衫兩件裝
 
呢件我睇中好耐, 第一次減價到$2XX無買,
今次減到$1XX即買啦~
蕾絲罩衫的花紋好靚!
另有黑/白/藍
HONEY話橙色衫我無+夏天好SHARP
咁就入一件啦~
小蝙蝠衣袖絕對是女孩的恩物!
修身的效果~
而罩衫超透薄, 夏天著好通爽
炎熱的中秋節穿了去賞花燈
 
最後一件:
秋天快來了!
穿短袖有一點點寒意
購入了一件超適合初秋的外套
  
領子有珍珠及閃珠的點綴
好GRAND、好LADY
下擺更有如婚紗的蕾絲

衣袖是重點!!!
初秋還是有點熱
它的手袖是薄薄的輕紗
現在穿剛剛好呀!
同場加映:
終於購入NINE WEST的高跟鞋了!
購自中環ifc的分店,
我發現呢間比harbour city分店更齊貨又少D強國人!
等試鞋的時間都短D呀! (開心~~~)
最後一對6號都比我搵到...!!!
唔知HK的LADIES係唔係好多都著6號鞋?
好多時都缺貨呀>.<
喜歡普通的鞋款
上班及放假都襯到唔同的衫衫!
最愛蝴蝶結的設計
簡單但吸睛

根據本人多年穿高跟的經驗,
大約8-10CM的跟最好走
不太高又不太矮
對比下等大家知道實際有幾高跟先~

穿上腳示範
不得不讚NINE WEST的皮好柔軟
第一次穿都唔刮腳
喜歡高跟的女生一定要試!!!

以上全是真金白銀的貨品
唔係好的都唔介紹比大家哦~
下回想分享<已購置的秋裝>
大家想看嗎???


LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章