♡ fresh 美白新成員♡ Peony Night Treatment Mask X 我的ArtJamming劣作 (≧ω≦)

fresh在我的心目中, 是高貴、幽雅及淑女的品牌
源自充滿浪漫感覺的法國、嚴格的選材及高效的產品
令每件產品都是我信心之選!
今年更推出了品牌第一支牡丹煥白夜間修護面膜
(即是我們常用的Sleeping Mask)


Abby上星期有幸得到靚女PR Lesley的邀請

出席其blogger產品發佈會
等我現場直擊啦~


依家, 牡丹煥白系列除了牡丹煥白潤膚精外,
多添一員! fans一定要留意呀!



現場的佈置以多幅牡丹為主的照片點綴
好美哦~


仲有...
牡丹X玫瑰花荼
香香甜甜的味道
清喉又清心
NICE~



今次的場地也非常特別!
點解會有咁多畫?

咁多顏料?

因為我們會ArtJam呀!

我係第二次畫的...
技巧與天份也是0
所以蠻滴汗哦~
還好Lesley細心地提供多張圖片'抄'考
我就盡力而為啦!

睇我幾有心機畫....
底色還算滿意呢~

劣作完成了...
大家比比面,
唔好笑得咁大聲...
(我真係無天份畫畫, 還是當文字blogger比較好=.=")

合照一張:


看看其他SIS畫的, 洗洗眼睛更好啦~
Christy的得獎作:
 

個人喜歡我的7奶--GINA的:

回家急不及待試用了牡丹煥白系列的兩件產品
牡丹除了外形美觀外, 更具有多種醫藥用途
自神農本草木著書時, 已提及其根部能淨白肌膚、

抑制黑色素形成、抵禦外界環境侵害、有效舒緩鎮靜肌膚
及令皮膚剔透亮澤等美容功效
 

包裝更是方便又衛生的汞裝呢~

 

先來試: 牡丹煥白潤膚精華
有效改善肌底黑色素沉澱的問題
同時喚醒細胞修復機制
抵抗環境污染及自由基造成的肌膚氧化現象
增強肌膚彈性,令膚色均勻淨白

質地:
偏水感的白色精華
兩泵已經夠晒全臉搽了~

輕輕推開就見到其透明及水水的質感

不消20秒迅速被皮膚吸收晒
變得水嫩有光澤
乾紋、幼紋消失
而且不油不膩

對於混合性肌膚的我, 都好清爽~

再睇下新成員:
最新牡丹煥白夜間修護面膜
主要成分有提煉自白牡丹及甘草根部的萃取,
維他命C配糖體, 同時亦加入品牌皇牌成份青瓜萃取
經證實能抑制黑色素增生,
有效淡化各種色斑,
使膚色變得均勻, 

而青瓜萃取能補充水分及鎮靜肌膚。

質地:
白色cream狀, 兩汞已夠薄敷全臉
用法: 一星期使用一至兩次, 於睡前輕輕塗上一層

雖然是cream狀但好易推開


質感一D都唔杰, 
推開後好易就均衡敷晒全面
 

一星期使用一至兩次就OK!
如果怕弄髒枕頭, 可在睡前30分鐘前敷上
待吸收後再睡。
 暫時使用了一星期,
最愛那種白牡丹的獨特香氣,
令人心情好輕鬆,感覺有助睡眠?!
而且翌日醒來會發現膚色變得白淨、均衡~
暗瘡都生少O左~ 大愛中...♥ ♥ ♥



有機會得到只有台灣有售的"姊妹日記"


2013年2月9日截止啦~~~


Click入我的專頁參加啦~~~

  
LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章