[我要做女神 III] Fresh Line: 閃閃又香香的美體沐 ♥♥♥

 
今次來分享下我洗白白的東東
用上的全是來自希臘天然有機品牌-- 
Fresh Line的沐浴產品!
 
用上的是:
新鮮蔬果美體系列中的浪漫花香Shower Gel
紫醉金迷奢華系列中的光明女神身體磨砂

浪漫花香是充滿玫瑰花及香水味的沐浴露
加入沐球及少少水便能打造出好多泡泡
但缺點是沖水後比較乾
我的身體屬偏乾肌
用上它一定要馬上搽body lotion!

 光明女神身體磨砂
我呢個係PR特別裝比我試用的
呢個產品用上高濃度精油、海鹽及金色的閃粉製成
用前先攪拌一下...
 

我喜歡一星期磨砂一次
可以去死皮之餘
也可以令血液循環好一點~

洗完shower gel後
身體仲濕的時候用
見到粒子頗粗

磨砂力度要輕
 每一個部位打圈按摩5-8下
 

過水後用毛巾印乾水份就OK!

使用前:
好多幼細的乾紋
皮膚睇落好粗糙、好乾
  

使用後:
乾紋無晒
而且由於磨砂含有精油
唔使on top加多次lotion都夠晒潤~
NICE!!!
 

沖完呢個涼, 我全身都勁閃呀!
因為閃粉唔會沖走~
去party/有約會必備哦...

另一推薦"想減肥"(人人都想...)的人士:
今次先試可以'排毒'及'去橙皮脂肪'的
愛美神草本排毒海鹽磨砂
HK$  469/ 500ML
 

同樣地, 上層是高純度的精油而下層是天然海鹽 

用前先乖乖攪拌, 令佢地混為一體
先發揮到最佳效果!

呢款的海鹽粒子較粗
但無閃粉

過水後, 仍然滋潤
唔需要另外加lotion
而且, 茴香、長春藤及柏木精油的香味
除了令我好快入睡之外, 睡醒仍然KEEP到呢股香味!

在用上普通shower gel時,我會加入body lotion
新寵--
命運女神宮廷潤膚膏
CASSANDRA Fantasy Milkshake
HK$289/200ml
有效為肌膚作深層保濕,改善彈性;激活肌膚細胞更生,達致抗衰老功效。
主成分: 天竺葵、乳香、蜂蜜


當中含有天然閃粉的美膚效果, 搽完後皮膚除左香香, 
仲會好似化左妝咁bling bling!

室光下:

閃光下:
搽完唔止身體bling bling
仲有陣好香甜的味道
而且, body lotion不油不膩
滋潤之餘又唔'笠'
真係一舉三得呀!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章