[為食文] 抗通漲$ 30內在中環搞定一餐! 仲要超好味呀!

呢度有無中/上環之友呢?
在香港, 想食一餐平野都好難,
定住屯門的我,
一個常餐閒閒地都要$30
莫講話中環食一餐午餐,
大約都要$50-60吧!

上星期放假去了找honey食lunch
佢帶我去位於上環的孖沙茶餐廳
一個常餐竟然只是$22

當日我地叫了一個黑椒牛肉意, HK$ 26
黑椒吁濃, O岩晒重口味的我,
而牛肉更是令人感動的新鮮牛肉
更不是碎上, 而是大大片
好味~!

另一個必食之選: 3蛋叉燒飯, HK$ 28
3蛋更可選太陽蛋或炒蛋,
我的太陽蛋半生熟,
蛋汁沾滿白飯及甜豉油,
真的好滋味!!!

唔飲野真的$30就搞掂一餐~
奢侈D, 加多杯熱奶茶, HK$ 5 (跟餐價)
茶味香濃, 奶及茶的比例剛好,
又夠熱騰騰,
正!
在物價高昂的時期, 好少有好似佢地咁有良心的企業
難怪過了1點要排隊食啦!
大家想試要早D去等位哦~

地點:
上環禧利街23號地下

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章