[為食文] 跟Honey來一頓美味生日飯 @ The One's Full/ half

 每年, 我同honey都會有幾個不同的"吃好東西"節日,
包括生日、拍拖週年紀念、聖誕節等等,
今次, 輪到honey的生日,
我帶了他到The One的Full/ half
早前臨近聖誕節, 店內充滿聖誕氣氛

桌上也有聖誕老人及色彩繽紛的糖果呢~

 Full/ half有不用傷腦筋的Set Dinner
有齊晒頭盤、湯、主菜及飲品,
O岩晒有選擇恐懼症人士 ^^
 也有full menu, 可加小吃、主菜及甜品

它的價位不高,
特別是甜品, 最貴的也只是$5X多,
喜歡dessert的女生一定要來試試

餐廳知道我是訂位來慶祝生日,
特別安排了靠窗的卡座比我們
可以'遠眺'到維多利亞港呢~

 頭盤選了蟹肉沙律,
份量雖少, 但真的啖啖都有蟹肉
很不錯哦~
湯忘記了拍照, 是黑松露忌廉湯,
我覺得唔夠熱, 但味道濃

主菜選了牛柳粒自家製意粉
牛柳粒的味道足、無騷味
7成熟, 入口軟腍
好我喜歡!
可惜那個自家製的意粉好'削'
唔彈牙, 似北方的刀削麵
又唔吸收牛柳汁,
扣晒分呀!
因為honey最愛吃牛排 (我都好中意...hehe)
所以, 散叫了美國雪花牛排
挑了medium

它是真的做到了5成熟,
比BLT的steak更準繩
價錢更是平一半呢~
牛排厚度適中,
有咬口
牛味濃卻沒有騷味
好juicy呢~

甜品是預先訂好的心太軟+香蕉雪糕
可以寫上字句

做到了流心的效果
略嫌朱古力味唔夠濃
但不太甜、吃不膩

最後以一杯Latte作為溫暖及甜蜜的總結

送多個香吻~~~哈哈
 

總結, Full/ half的食物不錯,
但服務不俗,
雖然上菜有點慢,
waiter都細心跟進
不時為我們加熱水,
仲同我honey講生日快樂,
好多餐廳都做唔到呢點呀!
下次要試下佢O既雪糕窩夫先~

LIKE ME ON FACEBOOK:
https://www.facebook.com/pages/Abby-BeautyLand/176560292413363

留言

熱門文章