往面上貼金!TONYMOLY貴婦級蝸牛全效修護24K純金護膚品, 一星期白、滑、潤!

 TONYMOLY的產品我經常用,
因為性價比高、包裝有趣及功效良好,
所以我常常忍唔住要買,
今次, 介紹一下最近好HIT的蝸牛+24K純金skincare

TONYMOLY 蝸牛全效修護24K純金面膜 
HK$ 79/ 1pc

多種矝貴美容成份包括
發酵蝸牛黏液精華丶純金、人參提取物及EGF等
 蝸牛黏液精華: 高效修護失去彈性、鬆弛的肌膚,
令肌膚重拾緊緻
人參萃取物: 有效減退幼紋,令膚質飽滿亮澤
24K純金: 活化肌膚,令肌膚活現青春光采

唔識睇韓文都唔使驚唔識用,
因為有晒指示圖教你點用

MASK的質地是水水潤潤的JELLY狀,
 有珍珠紙逐層保護
個人珍珠紙覺得有點點不環保,
但又需要...

拎開MASK後, 袋內仍有好多精華
我會先洗面, 再用TONER,
之後以內裡的精華按摩5分鐘

最後, 敷上好滑的蝸牛全效修護24K純金面膜
JELLY MASK一向都係我的至愛,
因為夠晒貼面
韓國的MASK剪裁及大小都好O岩港女
100分LIKE!

Close-up! 真係有好多金萡在MASK
相傳埃及妖后同慈禧太后都有用'黃金'來護膚
可以抗衰老及緊緻肌膚
用緊都覺得自己似貴婦呀!

TONYMOLY蝸牛全效修護24K純金面霜 
HK$ 599/45ML
同樣以皇牌的發酵蝸牛黏液精華丶純金、
人參提取物及EGF 等多種矝貴美容成份,
從內而外逐層強化肌膚,
瞬間賦予肌膚無限活力,令肌膚原生如初

金碧輝煌的瓶+蓋上的蝸牛圖案
好貼合這個面霜哦~

瓶內再有一個膠蓋
超級衛生!

打開膠蓋, 不禁發出'嘩~'一聲
因為, 真係見到一片片的金萡在
半透明的金色CREAM中

我會先點在額頭、兩頰及下巴
再堆開面霜
確保塗上足夠的份量

面霜的質感輕盈柔滑
打圈按摩10秒即被完全吸收
皮膚仲即時柔軟、潤澤及充滿水份
更有淡淡的花香味,
真的好舒服!

來看看使用前的肌膚:
皮膚暗黃、乾燥、暗瘡印及毛孔粗大
都好困擾我...

每週使用兩次TONYMOLY 蝸牛全效修護24K純金面膜
及每天早晚使用TONYMOLY蝸牛全效修護24K純金面霜
持續兩星期後, 肌膚的水份提升、光澤感及彈性返晒黎,
最重要是去了面黃, 感覺更白滑!!!

CLOSE UP額頭呢部分:
BEFORE-- 皮膚暗黃、
乾紋細紋、暗瘡印及膚色不平均

AFTER-- 皮膚白晢不少、
乾紋細紋變淺、暗瘡印減淡及膚色均衡不少

如果你是混合性/乾性肌膚, 
一定要試下呢兩隻貴婦級孖寶!
只需兩星期已經見效,
又快又唔貴,
真心推薦比大家呀!

LIKE ME ON FACEBOOK

留言

熱門文章