Clinique 2014年聖誕套裝大巡禮: 再唔出動就走寶喇~!

每年哪個節日是你最喜歡的?
對我來說, 一定是聖誕節!
因為可以有一千個理由去購物放血!
每年的聖誕, 我一定會去Clinique搜羅我的心頭好
因為, 平時它好少打折
只有在聖誕節先有一次大型的減價+精美的套裝發售
多得靚女PR的邀請,
ABBY再次有幸出席她們的XMAS PARTY
同大家分享今年令人滿心期待的GIFT SETS~

先來看看PR大力推薦的套裝
最抵的是這套Aging Care Set 
差不多半價優惠,
眼睛是年齡的秘密
大家一定要好好保養眼周的皮膚哦~

之後, 是今年新出的CLINIQUE Smart智能修護活肌精華
一支精華能自動追蹤七大肌膚問題,主動修護肌膚
即使在忙碌的節日期間,亦保持淨白﹑緊緻無紋及富彈性光澤的最佳狀態啦!


即場試用了精華
除了質地好水嫩外,
更是無色無味,
轉天氣肌膚不穩定或是敏感肌
都一樣可以用它解決多項肌膚問題啦!

入冬要對面部多加保濕外,
身體肌膚都一樣好乾燥缺水,
大家可以試下呢SET

個BODY BUTTER真的超SMOOTH
而且一瓶可以用上3個月
無色無味, 更不黏膩
卻又可以為BODY打造一層保濕膜
保證你一試便愛上!

另外, 就是公司/家人/朋友抽獎時需要的抽獎禮物!
全部都是$300以下
真是好抵呀~

而且每個套裝都有一個小化妝袋附送
十分精美實用

個人超中意迷你唇彩SET
因為一支貨SIZE的好難用光光,
而每季總會HIT唔同的唇色
呢SET就O岩晒我!
仲可以扣在化妝包/手袋上,
隨時補妝, very good!

如果身邊男伴一樣貪靚
送他呢兩套男士skincare就O岩晒喇!

一套有齊基本skincare steps
再懶都會用得完
又可以帶出trip用,
令他經常想起你!

如果男士想送給女士
一定不知道她想要什麼skincare/cosmetics
我個人會推薦送香水!
呢SET一盒有三種味道的happy perfume spray
總有一款是女生喜歡的

再無頭緒? 可試呢隻clayx香味的套裝
它是淡淡的白蘭花香味 + 洗澡後的清新香味
爽朗的女性一定中意

來到我個人心水
我一定會掃一套3-STEP 套裝
齊備兩種大小容量,加上皇牌補濕霜都包括在內,
全面照顧肌膚的需要,無論在家還是出遊,都能帶住我愛用的3-STEP在身邊!



第二套: 化妝品套裝
完全是被小鐵罐吸引
加上有我最愛的chubby stick超潤唇膏及
新出的胭脂膏
這個價錢, 真的燒死我呀!!!

 第三套: 看門口必備的保濕套裝
一瓶滋潤高效水嫩補濕霜(50ml)已需$ 380
即是免費送了
眼部舒緩補濕精華 (5ml)、
滋潤出色唇膏筆(1.2g)、
精美桃紅色化粧袋,
抵到無唔買的理由吧~
 

第四套: DREAM SET
好想入手的Clinique洗面機
呢套仲有埋支洗面foam
兩樣加埋都過標價了
好心動....
  

PARTY中, 靚女PR仲教手殘的我DIY紙花

我的完成品:
我想我都是教返護膚及化妝好些吧...

謝謝Clinique讓我過了一個愉快的下午!

仲有可愛薑餅人呢...

在此先預祝大家有一個快樂的聖誕節!

產品說明由Clinique提供

LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:

email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章