"飾物控"必睇: SILVER'N GRACE 親民價位的貴族飾品

 
看首圖會唔會比我呃左?
以為我要介紹貴價的戒指呢 :)
其實要戴出高貴的感覺,
唔一定要係貴貨先得架!

今日等我帶大家行下一間價位可愛
飾品精美的珠寶店啦~
就是 SILVER'N GRACE

雖然店名是SILVER'N GRACE
它不只售賣純銀的飾物
因為有些人戴銀會好快變黑,
所以SILVER'N GRACE 也有提供
銀白金等貨物哦~

 大部份的設計也包含我最喜歡的
bling bling水晶!
設計也是十分優雅+lady
好多都想帶回家呀!
小碎石下有一顆心
簡單又別緻!

全水晶鑲嵌的小熊
手提一顆紅心
真的好可愛呢~!

SILVER'N GRACE  更全力支持香港乳癌基金
賣出指定的產品
便僧捐出部份收益
幫助病患治療
作為女生, 一定要支持呀!
又可以敗家, 又可以幫人,
何樂而不為?!

不同的collection
彩色水晶

水晶搭珍珠

藍色主題

大大顆藍色水晶
好顯眼
價錢不過$1,000

 更有不同style的襟針
秋冬買來襯衫都不錯哦~

粉紅色系列的戒指
誇張得來不失少女味!
 

個人喜歡微型一點的飾物
在SILVER'N GRACE也能找到
男生送這隻戒指比女伴
真的幾可亂真是鑽戒!
 

不同物料、不同顏色的手觸
更有簡約款

及華麗款
總有一款合你心意

小資情侶更可以在此找到款式多多、
價錢不高的對戒

更有不同的水晶擺設
我喜歡呢隻閃爆的飛機!
 

仲有仲有...就是女士最愛的小手提包
款式、質料都不錯哦~
斯文簡單款:

喜愛夜蒲bling bling款:
真的是一顆顆水晶貼在包上
好閃、好顯眼


感謝大會送上禮物

此頸鍊也是為香港乳癌基金籌款
而特別製造
妯心D睇, 係香港乳癌基金的絲帶標誌哦~

頸鍊共有四隻色
除了我得到的紫色
還有橙色
 

更有純白/粉紅色
小飾物絕對能點綴平日的裝扮
仲會令女生的心情變好
大家都去逛逛有無合心意的東西啦~! 

--此文受SILVER'N GRACE邀請分享--

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:
 OR 
email: anannana27@hotmail.com

留言

熱門文章