Bio-Oil® 點止去紋咁簡單! 用途多到你數唔到~

Bio-Oil®對我來說一點都唔陌生!
因為我由懷孕三個月開始
已經每日搽佢來預防妊娠紋
回文請click:
So far到了依家(懷孕7個月),
肚皮一條紋都無!
好開心有機會參加Bio-Oil®舉行的blogger event,
令我了解到它除了'預防/消除妊娠紋'外,
仲有其他意想不到的功用!
而且, 萬眾期待的 200ml (左一) 亦將在暑假隆重登場,
除開更加實惠抵用!

PR十分有心思,
活動在一個非常綠化的cafe中舉行

來賓可以自選花茶
好似我呢杯洋甘菊花茶
洋甘菊也是Bio Oil的植物成份之一

其餘主要成份包括:

Bio-Oil®擁有專利成分 
PurCellin Oil™使配方輕盈清爽,
雖然是油性護膚品,卻潤而不膩,
能迅速把產品中的有效成分帶到肌膚底層。
在南非比勒陀尼亞 Future Cosmetics 委員會
於 2006 年進行的暗瘡及黑頭粉刺測試,
證實使用 Bio-Oil®不會導致暗瘡和黑頭粉刺,
配方更不含防腐劑及通過過敏測試,
不同膚質的用家也能體驗 Bio-Oil®卓越的護膚功效。

活動中示範了不同Bio-Oil®的用途
有D真係諗都諗唔到呀!

請來化妝師為我們講解
如何利用Bio-Oil®作護膚及化妝用途 

除了面部全效精華油,
Bio-Oil可以用來作面膜底部精華,
敷面膜前搽上薄薄的一層,
加強肌膚吸收力及加速滲透效果

身體當然也可以用啦!
以 Bio-Oil 厚敷雙手,並戴上手膜手套

靜待 20 分鐘後取下手套,加以按摩,
直至 Bio-Oil 完全被吸收
就可以改善手部乾燥龜裂﹑細緻紋理, 
使手部肌膚變得更白滑柔嫩

唔止可以護膚, Bio-Oil® 仲可以用黎做makeup base
令粉底更貼復、肌膚更有光澤!

Bio-Oil® 的質地是淡淡的透明粉橙色油狀

按摩吸收後, 不油不膩, 
港版的味道比南非版淡一點,
但同樣是帶點花草的清香,
令人好relax!

活動中, 更請來了星級靚媽唐寧
同我地分享佢懷孕前後都有用Bio-Oil® 
肚仔真係KEEP到無紋!
我都要勤力D搽先得~~~

當日仲有MISS教整乾花燈,
呢個係MISS整的, 好靚呀!

唐寧仲坐我隔離一齊整
佢真人好NICE~

感謝大會送上的禮物
對我呢個大肚婆來說, 真係超實用!

比大家睇下我整的乾花燈

PR仲細心提醒我地認明正貨先好買!
盒底要有製造日期, 先係正貨呀!
銷售點:
各大萬寧﹑屈臣氏﹑莎莎及華潤堂 

產品價格:
$110/ 60ml, $180/ 125ml, $250/ 200ml 

Bio-Oil網站: http://www.bio-oil.com/


產品由Bio-Oil提供、Abby Anna親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:



Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章