準媽媽日記[七]: 懷孕後期,終極對抗妊娠紋、袪水腫

<準媽媽日記>終於來到第七篇了!
現時懷孕七個多月,
肚子終於在6個月時變大了 
(應唔應該開心呢?)

肚子變大, 令貪靚的我好擔心有妊娠紋
所以, 呢篇會講到我如何加強護膚程序。
同時, 體重增加及水腫來襲, 令腿部受壓而抽筋,
經我問人、睇書及上網尋找解決方法後,
真的有改善, 想知點樣KO痛症?
請耐心觀看我的超長文哦~!

預防妊娠紋
說真的, 我都好驚訝自己6個月先見到小小肚
5個月的時候, 正面睇仍然無肚
但是, 踏入6個月,
條腰突然由24吋粗至27吋,
去到7個月, 突破28.5吋呀!
吹氣球咁跨張!
所以, 除了之前的袪妊娠紋方法,
我加多O左一支強效的防紋膏
就是Biotherm的妊娠紋淡化乳霜 
($380/ 150ML)

它專為頑固妊娠紋而設,
有效預防和減退妊娠紋。
從顏色、闊度、長度及體積4方位改善妊娠紋。
同時,滋潤皮膚,令皮膚立即變得柔軟。

在'預防'方面:
我在6個月、開始見肚時,
於洗澡及用上Bio-oil(前文提過)後,
特別針對腹部、胸部及大腿再輕輕按摩,
它的質地比較creamy,搽上身卻非常清爽

不消15秒已被皮膚吸收晒,同時放鬆繃緊的肚皮,
有時沖涼熱水或天氣太熱時,肚皮會痕癢,
但一搽呢支防紋膏就能夠即時舒緩,
也沒有難聞的味道,推薦比孕媽媽哦~

袪水腫
慶幸自己本身'面無四両肉'
臉是沒有變大/發水,
但一向有下半身肥料問題,
6個月開始, pat pat、大腿及小腿開始澎漲,
6個月有一晚飲了一杯水再睡覺,
(平時睡前兩小時不飲水的)
當晚即時左右小腿輪流抽筋 (慘!)
所以, 以為唔敢再飲水瞓了...
再加埋以下3個DIY方法KO抽筋、水腫等問題,
依家一星期先會服發一次, 好托賴了!!!:
1. 每日浸腳: 用暖水37度浸住全小腿10分鐘
*緊記不可全身浸, 最多浸到pat pat
否則會令孕婦高血壓/氣喘 (危險!)

2. 浸腳後自行/ 叫老公按摩:
我會配合Origins的Leg Lift 腿部舒爽膏去按

含有薄荷腦、落羽杉、薄荷、西洋杉等成份,
孕婦唔可以食薄荷,
但搽的話, 只要不是搽肚皮就OK

我只用在小腿上,
搽完已經feel到涼浸浸,
好舒服!
*注意只可以按/扭肌肉
不要指壓, 因為好多穴位會導致流產
自己唔專業, 唔好按

3. 孕婦按摩
真的太推薦大家去做孕婦按摩
可以消除周身骨痛之餘,
也可以放鬆心靈,
在療程前先告訴按摩師
哪裡水腫及酸痛
就可以對症下藥去幫你按,
有些位置自己按不到,
就去享受下吧!
*去的次數視乎身體狀況,
如肚皮緊實 (即宮縮)或肚痛,
就不要去啦!

我推薦的孕婦按摩中心:
Livenwell Health Spa 孕婦按摩
Prefect Mum 孕婦按摩


LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:


Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章