為皮膚降溫滋潤: Pure Skin 面部骨膠精華療程 (粉絲優惠-->送你價值$700療程)

早前準媽媽日記已經提到,我懷孕後狂爆瘡
由於好多facial都唔做得(比如做機、美白產品及穴位按摩),
但今次Pure Skin的皇牌面部骨膠精華療程,
所用的產品及機頭, 溫和到連孕婦都用得。
我當然急不及待要去試啦~

到了位於尖沙咀的Pure Skin分店
店中沒有豪華的裝潢, 但員工熱情又友善
給我一種溫暖的感覺

Pure Skin Marketing同事同我講,
歐洲的護膚品比日韓的更有效,
所以, Pure Skin只代理及使用

歐洲兩個品牌包括來自法國的Sothys

及來自意大利的Vagheggi

除了一般美容院都要客人
填寫會員及皮膚狀況表格外,
Pure Skin更有一部皮膚測試機

每次客人都可以對療程前後的皮膚狀況
它厲害到連底層的色素及水份都無所循形!
看到左圖是我表層的皮膚(好似唔錯咁),
但右圖就見到底層的皮膚
其實充滿色素及膚色不均...
(一陣再比大家睇下我的肌膚指數~)

完成skin test後, 
美容師建議我做面部骨膠精華療程
房間不算大, 但燈光暗淡及relax的背景音樂,
令我心情十分放鬆

facial程序包括
基本的卸妝洗面、
針清、修眉
針清後會有電療棒消炎

此facial的特色之一是
兩次精華mask,
完了針清後, 先敷上paper mask

cool down暗瘡位

之後, 會用精華加儀器導入
機頭十分冰涼,
夏天做真的超爽,
而且仲有收毛孔的效果!
最後加上大量精華打底
再倒軟模, 令皮膚吸收得更好!
我在做機時已經睡著了,
實在太舒服了~~~~~

做完facial後, 效果即時可見
皮膚得到深層補水,
毛孔飲飽水, 膚色白了兩個tone
清潔得夠徹底, 令我的'爆瘡'也收歛了
而且保濕效果長達5天,
一星期做一次,

皮膚真係可以keep住水潤柔滑!

除了肉眼見到的效果,
療程前後我都做了skin test,
可以看到色斑淡了、毛孔收細了及
皮膚滑了, 粉刺多了是因為皮膚水份補充後,
底層的污垢浮上上層所致,
做多幾次facial就可以排清呢D污糟了!


好康時間:
Pure Skin特別送出呢個價值$700的療程
比ABBY的粉絲,
大家只要LIKE Abby的facebook fan page
再在我的fan page
以PM Inbox留言比我:
"我想試Puare Skin的面部骨膠精華療程,
我的姓名: ABBY
電話: XXXX XXXX"
頭20名留言的SIS,
就可以得到呢個咁正的facial treatment一次!
想試的SIS, 請快快行動呀~~~~

Pure Skin 地址如下:
1) 旺角彌敦道585號富時中心1401-2室
2) 尖沙咀金馬倫道10號,宏威中心17樓全層



試用由Pure Skin提供、Abby Anna親身試用及分享

LIKE ME ON Instagram


 LIKE ME ON FACEBOOK:


Email: abbylovebeauty@yahoo.com.hk

留言

熱門文章