▋首試美甲貼 ▋方便、美觀、不傷甲 ♥ ♥ ♥

以上的甲式係咪超華麗呢?
ABBY其實一直好中意整甲!
不過我太懶+怕傷甲+技術差
所以只係會大時大節先為我的指甲扮靚靚~

今次比我發現另類的好玩東東--
L’Oréal Paris COLOR RICHE 立體藝術美甲貼紙 立體藝術美甲貼紙 $ 65 (共 8款)
 我試的是黑底色+金水晶款
平時唔會油'黑色'甲油
所以呢款好O岩我心水!

一盒入面有:
- 18塊大小不一的甲片 (貼錯都無有怕!!!!)
- 小小的指甲挫 (quality都算OK)
盒的背面有晒指示
新手貼都無難度
看我真人示範:
STEP 1: 選取最適合指甲大小的美貼置於甲上
反轉貼都OK!
STEP 2: 把美甲貼多餘的部分向下摺
STEP 3: 用指甲挫把多的部分向下挫走/ 用剪刀剪走

咁就有兩款的甲式了!
痴貼TIPS:
指甲本身有一定弧度,要選擇看上去比甲面大一點的美甲貼才能完全覆蓋指甲。而挫走多餘部分的美甲貼時必須把甲挫置於甲下,才可達致最佳效果。

 
呢款美甲貼設計美觀, 有底用之餘仲有華麗3D閃石
手殘如我第一次貼都尚算成功!而且不用封乾、不傷指甲亦無需卸除液
簡直係懶人的良品~!
 

美甲貼在L’Oreal Paris 專門店、 Faces專櫃、指定屈臣氏萬寧莎及Colormix有售
想玩下的一定要買黎試下呀!!!! 


生日送禮第一擊正在進行:

        It’s Skin 美白精華 30ML一支

SK-II 神仙水30ML一支

***得獎者兩名***
參加方法好簡單:  
1) 先LIKE "ABBY BEAUTYLAND" 的 FANS PAGE
2) "LIKE"/ "讚"一下這個POST
3) 將這張圖片"SHARE"/ "分享"到您的Timeline上 

(抽中了你時, 我會CHECK的)
4) 在我的BE 此POST內留個言:
想要"It's Skin美白精華"/ "SK-II神仙水"!

方便進入抽獎
==截止時間:2013年1月25日 23:59== ==公佈得獎者時間:2013年1月31日前== 

  LIKE ME ON FACEBOOK:


留言

熱門文章