做個好女友之❤浪漫Honey Birthday Dinner❤

12月是HONEY的生日月
一早已經ORDER我今年要食西餐+蛋糕上面要有佢個名!

經Open Rice搜索後,
決定試下人氣高企的MUNCH
環境:
由於忘了留窗口位
被安排去了廚房外
不過, 冬天唔會太熱啦~

窗口位的一排有水晶燈
靚好多哦...
現場所見好多都係情侶檔來的~

坐下點餐!
選了2人餐
暖的小餐包
  

我要了牛肉湯
creamy得來又好濃味!

Honey要的是凱撒沙律
酸度適中而生菜爽甜

追加了餐廳的名菜: 蟹餅


顧名思義, 就是滿滿的蟹肉+cream打成的餅
煎得好香, 好好味!!
 

再來main course:
蒜片蝦炒意粉
辣味唔夠而且有點油
無下次...

西冷伴薯蓉
牛排叫了7成但血淋淋
應該同人調轉左...
仲要'係咁易'同我再翻煎
好'UN'呀~>.<

仲叫O左 House Red Wine
幾fruity好易入口...好味!
CHEERS~~~~
 

仲有預先訂定的<心太軟>
有點點苦酒味, 好特別
唔會太甜, 我中意~

如果雪糕大球D + 有味揀就更完美!
侍應哥哥仲會幫客人拍照留念
HAPPY BIRTHDAY TO MY HONEY~
 
埋單一千蚊都唔使,
所以現場有好多女仔都請男友/老公吃哦~
(好精明!!!)
期待我一月的生日飯,
HONEY說會有驚喜哦
到時再同大家分享!



生日送禮第一擊正在進行:

        It’s Skin 美白精華 30ML一支

SK-II 神仙水30ML一支

***得獎者兩名***
參加方法好簡單:  
1) 先LIKE "ABBY BEAUTYLAND" 的 FANS PAGE
2) "LIKE"/ "讚"一下這個POST
3) 將這張圖片"SHARE"/ "分享"到您的Timeline上 

(抽中了你時, 我會CHECK的)
4) 在我的BE 此POST內留個言:
想要"It's Skin美白精華"/ "SK-II神仙水"!

方便進入抽獎
==截止時間:2013年1月25日 23:59== ==公佈得獎者時間:2013年1月31日前== 
 
  LIKE ME ON FACEBOOK:


留言

熱門文章