◍❛ᴗ❛◍ 首次試食文: 一風堂之《我的拉麵》


唔好睇我人仔細細,

其實我好'為食'而且超'咀雕'
唔係好食的, 我唔會放入口(唔想浪費吸收卡路里的quota呀!)
今次收到一風堂Hakata Ippuko的試食邀請
好開心呀~因為我一直都好中意食佢D拉麵架!!!

去到位於金鐘道93號金鐘廊1樓Lab ConceptF04-F06舖的分店
環境方面, 是傳統日式拉麵的裝潢
由於香港同日本都係租金貴的城市

坐位比較迫

椅子都好細張而椅背好短

'埃'唔到背的~ (希望店方改善一下)


呢位係一風堂的拉麵大師

日本人黎架~好nice~!


唔講唔知, 原來全球有70分店



拉麵中王也是源自日本的~
好正宗


 活動中, 大家可以試食最新的《我的拉麵》

自選自己喜歡的拉麵、湯底、配料


今次仲帶埋honey去,

佢好怕醜...話第一次食飯唔使比錢

好尷尬wor...hehe

佢揀的拉麵:


我揀的拉麵:



~~~~麵條~~~
我揀的是幼麵 +'柔' 的軟硬度
個人覺得幼麵好O岩女士/兒童食

易D消化又唔會好難咬


Honey揀的是粗麵 +'普通' 的軟硬度

而粗麵則是口感好D

有彈性及咬口

*honey話佢覺得呢個麵的粗度及軟硬度剛好


~~~~配料~~~
炙燒叉燒: 我呢塊超厚切

超推薦! 好滑而且油香十足

又唔太膩...正~~~


日式豬柳: 係平時常吃到的薄片豬肉

肥膏比叉燒少, 女士們keep fit之選


溏心蛋: 呢個十粒星推介~~~~

原隻的蛋, 咬開是半熟而流心的蛋黃

超好味!!!



溫泉蛋: honey點的~

佢話一啖食落口, 大量的蛋汁充斥著口腔,

感覺好滿足...(好男人...)

如果女士, 我會拮穿佢用蛋汁送麵...(幾lady...呵呵)


 唔使比錢都有一大堆的配料任落~


除O左拉麵, 一風堂仲有好多好味的甜品及小食

今日試左焦糖南瓜布甸


外面是一層燒香了的焦糖脆皮



入面是濃郁幼滑的南瓜布甸

口感好豐富而且一點都唔會太甜、太膩!

值得一讚的是坐位下有一個行李小藍,

照顧埋女士 的手袋安放~

好細心呀!



除左試食,仲送出每人一張$100的coupon,


下次就可以試到其他食物啦~


個人及honey的小意見:

- 如果《我的拉麵》多D配料, 如雞、牛等選擇更好!


首次試食報告完畢

希望大家中意我的為食文啦~~~

一風堂website:

http://www.IPPUDO.com.hk


facebook fan pag:

Ippudo HK 一風堂 (香港)


<2013 新春送大禮活動>

有機會得到只有台灣有售的<姊妹日記>


Click入我的專頁參加啦~~~


  
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章