平價防曬產品(一): 百元的選擇

復活節跟家人去了海南島!
對比香港又濕又冷的春天, 我非常想念當地的大太陽哦...
想著想著, 夏天也快到吧~
所以率先為大家介紹一些我平時用開又便宜的防曬產品!

一找之下,
發現我是Bioré的超級粉絲!!!
看看我的收藏: 
(左至右)
Bioré 水凝長效保濕防曬乳
Bioré 高防曬保濕隔離乳液 SPF50+/ PA+++
Bioré 含水防曬保濕水凝露

先介紹我回購了有10次之多的:
Bioré 高防曬保濕隔離乳液 SPF50+/ PA+++
保水膜配方,輕透的高保濕效果
在日曬後或冷氣房中/在肌膚乾燥時,補充肌膚水份
常保潤澤水嫩感
質地: 水狀/ 液體狀, 
好稀好稀的白色, 好好推
推開後是無色的
 
 香味:
它是無色素無香料 
所以我好愛用它呀!

小結:
由於我是混合肌
這個防曬含透明UV隔離粉末
搽了後皮膚好似上了蜜粉一樣的爽、滑
有助減少面油的出現
而且透明不泛白, 做base-up base都OK
我會KEEP住買!!!

Bioré 含水防曬保濕水凝露
臉與全身都可以用
保濕‧隔離‧防曬一次搞掂~
SPF 30 PA+++高UV-A防禦效果
可預防曬黑
同時擁有清爽的使用感

質地: 水感jelly質地, 推開後有大量水分
如水般輕薄,幾乎忘了擦過防曬! 
 
香味:
無防曬/酒精味
仲有少少水果香~

小結:
 我主要用呢支搽身的~
大大支都唔使HK$ 100, 好抵用~
而且好水、好舒服, 夏天用都唔會立痴痴!
只需要用洗面乳、沐浴乳即可洗淨也是懶人必備的哦~

Bioré Aqua Rich 水凝系列-碧柔水凝長效保濕防曬乳

SPF50+高防曬系數及PA+++, 強效阻隔UVA/UVB

Made in Japan比人多一份信心!
成份: 
特有GAP水感凝體技術鎖緊防曬粒子
抗紫外線同時釋放大量水分子
可減少因日曬造成的水分流失

-含透明質酸及綜合柑桔精華, 有高度保濕功效, 
令肌膚時刻水潤亮澤

-獨有水感凝體技術, 能將防曬成份鎖在水感凝體中, 

形成一層保水膜,有效釋放大量水分子及減少因日曬造成的水份流失

牙膏狀設計好易擠出

質地:
膏狀/淺藍色

輕輕推開可見到一粒粒小小的水份因子

完全推開後:
  
吸收後:
小結:搽上去時好保濕而且幾好推 
(當然粒子要慢慢推多幾下)
但推盟後無泛白的情況, 
而且水得黎好乾爽
美中不足是有陣淡淡的酒精味!

我用了Bioré 防曬乳已經5年有多了~
每庚都係去台灣掃貨 (一次掃10-20支)
估唔到, 以下的產品已經登陸香港喇~
 以後唔使再等住去台灣掃貨啦~~~(灑花~~灑花~~)

唔好以為平野無好野,
Bioré 防曬乳更獲日本厚生省認可為最高規格的防曬產品,
除可強效阻隔紫外線,
亦適合長時間戶外活動,
而且產品更可用作妝前底霜使用,
令隨後粉妝更貼服持久,
一物兩用真係十個抵呀!!!!

下回介紹另一個平價防曬,
喜歡我的分享請鎖定:

留言

熱門文章