♥ 水噹噹 + 好好聞 ♥ 寵愛之名升級版雙分子玻尿酸膠原水凝霜

愛美的朋友一定聽過出名好用、台灣製造的護膚品牌-- 
寵愛之名呢個牌子,
今年8月, 它推出升級版的保濕水凝霜: 
雙分子玻尿酸膠原水凝霜 
(Hyaluronic Acid Molecules Collagen Surge Cream)
一方面,可補充夏天因日曬、流汗而令肌膚乾燥的問題;
另一方面,可以為秋冬轉季做好準備!

今次試試其限量版50ML巨型裝
升級版雙分子玻尿酸膠原水凝霜
未開箱已經好震撼! 
因為它跟的我手掌差不多大呢~

喜歡<寵愛之名>有到期日的顯示
令消費者多一份安心!

開箱了~
有一個紙托在底,
令外盒勁大呀! 

小投訴: 個紙托好緊,
好難先拎到盒野出黎呀~

罐身好精美,
是透明膠殼+藍色波點點呢~!

內裡更有一個小匙

成份:
- 新添加的深海膠原蛋白更有助皮膚恢復水嫩彈性,
改善皺紋粗糙
 - 保水專利Hydrergy™ 更有效打造極致水感肌膚

質地看似不太清透、有'磨砂'的FEEL~

上手試:
初初上手, 感覺比較杰身、不易被推開

想不到, 輕輕打圈按摩,
水凝霜即時幻化水珠
氣味清新、令人有refresh的感覺!

吸收後, 不油不膩
更令肌膚能夠深呼吸!

上面試:
由於佢的質地十分清爽,
我可以好放心的厚厚塗上,
呢個份量係我晚上用來當sleeping mask咁用的!

BEFORE:
夏天我喜歡到郊外、野間曬太陽,
令皮膚出現泛紅、乾燥及敏感,
仲因為缺水而痕癢及無光澤

AFTER:
用了兩星期, FEEL到膚質真有改善到,
輕盈的質感不但塗後令我好舒服,
泛紅的情況有改善,
而且厚敷後令肌膚深層保水,
光澤提升不少!
一罐便有修護、殺菌、除痘、防曬多種功能
夏天用不覺油膩, 反而, 水油平衡了, 令面油減少!

 寵愛之名升級版雙分子玻尿酸膠原水凝霜
在SASA獨家發售
價錢: HKD 580/50ml

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章