令人難忘的一個晚上: 銅鑼灣T 廣場開幕一週年"Beauty Night Out” 派對

上回提到8月10日是T廣場的一週年紀念日
在慶祝月最後一天的8月31日
ABBY獲邀前往銅鑼灣潮流地標希慎廣場內的T廣場
參加了它們的盛大派對, 多野玩之餘,
更以扮靚及PARTY FEEL為主,
真係令我非常難忘~
等我帶大家重溫一下當日的精彩活動啦~

1. 估中有獎: 贏取高達港幣 10,000 元購物禮券 
T 廣場將於地庫 1 層內展出高 77 吋、以法式小圓餅 (Macaron) 砌成的生日大蛋糕。
只需成功猜中大蛋糕上的法式小圓餅數量,
便有機會獲得總值港幣 10,000 元的 T 廣場現金禮券!
我都有參加!!!

2. FREE MUSIC:
由LKF著名DJ坐陣為整晚打碟及播歌
令氣氛相當熱鬧~

3. FREE DRINKS:
PARTY又點少得可口的飲料呢?
大會請來調酒師為客人提供美味的飲料

我呢杯是士多啤梨果汁
酸酸甜甜好好味!

4. FREE MAKE-UP DEMO:
請來化妝師現場彩妝造型示範

MODEL也是超甜美的~
是日, 大家都以'紅唇'為整個妝容的主打
好配合主題的顏色哦~

5. FREE NAIL SERVICE:
即場有美甲師為大家美甲

10分鐘就可以自選出美甲貼+
專人服務+費用全免呢~

6. 紋身噴彩服務
這個 '紅唇'中, 更有閃閃的金粉呢~

7. 香水心理測驗
T廣場有形形色色不同品牌的香水以供選擇
真的眼花撩亂!!!
用了這個心理測驗
就可以幫助選出O岩自己個性的香水啦!

8. 免費即影即有相機任玩!

9. 免費手部按摩
當日有靚女幫我做手部按摩,
用的是loccitane、Jurlique等護手霜
按完後, 我覺得雙手好滑、好香,
第二日仲好柔軟呢~!

最後, 當然係行下T廣場
睇下有咩好野入手啦~
貴為DFS旗下的DUTY FREE SHOP
T廣場有各類型在機場免稅店有售的特別pack裝產品
好似skincare
香水SETS
另外,首 100 名購買任何產品的顧客,
更可額外獲贈 T 廣場法式小圓餅禮盒一份

MACARON更印有可愛的字樣
令人唔捨得食呀!
想扮靚? 一家要黎T廣場呀!
包你有驚喜!

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章