最近之自創 x 懶人護膚大法: 誓要5分鐘內搞定!!!

最近無論工作、去活動、blogger的產品試用,
也是一浪接一浪,
有時, 真有一刻太累、不想動(擺明是我太懶)
想著想著好何可以令時間用得其所?
我想到在護膚的程序中
加入一些高效又易用的產品
一來KEEP到護膚功效
二來又快又省時
剩餘的時間可以做得更多野!

洗面後, 我有時懶得連TONER都唔用
直接就上以下呢2支肌底液:
TALIKA及WATSONS (回文請按)

如果當天不太懶, 我會用埋
(左) Bicelle的防敏TONER
它的質感是冰冰涼涼的透明水狀,
用cotton pad上會覺得好舒服,
不過佢有少少酒精, 通常我有生痘痘先會用埋佢消炎一下

(中) SK-II神仙水陪了我差不多4年,
幾懶都會用上它!
(回文請按)

(左) Skin Biotics Cell HydraOxy

Advanced Face Serum (精華)
是最近收到Skin Biotics送上的試用品
用了一星期, 感覺還不錯

Skin Biotics Cell HydraOxy精華
是萬寧獨家代理的品牌
在YAHOO搜尋它的產品,
發現它的皇牌產品有瑞士納米金彈性再生櫻唇精華及
瑞士納米金零眼圈精華
呢支可算是超新產品,
連官網都未有介紹!
 

一向我護膚都唔太看重牌子,
只要是好用的,
平的/貴的, 開架/專櫃
我都會買!
品牌以瑞士的天然泉水製造
令我好有興趣!

Skin Biotics Cell HydraOxy Advanced Face Serum
主要FOR袪除乾/細紋、保水、令肌膚回復活力!

而Skin Biotics的產品更是made in Switzerland
好多高貴的skincare產品都在此製造
所以品質有一定保證

而且, 它更有使用期限
比一般大牌子更貼心
消費者唔怕用到過期貨!

精華以藍銀色包裝
令人有'好補濕'的感覺 
(只少我個人咁認為...哈哈)

汞裝出口的設計
有助精華保持新鮮及衛生
而呢個按製非常好按,
輕輕一按就出到精華了~

精華的質地是我最愛的稀身液狀
它不會好似lotion狀般杰身、難吸收
又不似水狀般, 搽完=無搽

推開後: 可見精華非常水、好易推開
而個人喜歡其清香的花味
好relax~

不消30秒便已完全被吸收,
而且一D都唔'立'
仲有淡淡的芳香
晚上用, 瞓覺都零舍甜呀!
此精華可在以下連結內的地點買到:
本產品評測乃承蒙Skin Biotics的邀請,
為產品作出試用後的測試報告。 

最後, 日間用上防痘痘及有消炎功效的
Botani 平衡保濕乳Boost Balancing Moisturiser (左)

而晚間則用上有保濕及美白功效的
燕窩絲炫亮白修護睡眠面膜 (右)

每日簡簡單單的5分鐘最基本的護膚程序
就可以令皮膚保持滋潤又健康~
如果想加入其他功效, 如美白/控油,
則可以從精華入手,
加多一個STEP就可以多一護膚功效啦~

LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章