最近在用及一買再買的好用: 便宜防曬 & 美白產品!

好多人都以為blogger唔會買護膚品!
咁O既想法, 當然是錯啦~
遇到好用又抵買的產品,
我們還是忍唔住手買架!
今次介紹呢個牌子相信大家都唔陌生,
而且, 我身邊好多靚女朋友(bloggers/非bloggers)
都有KEEP住用佢O既產品,
講緊的是HadaLabo肌研~
今次講講我最常用及回購度好高的產品,
主力仍然是我最著重的美白及防曬功能系列!
 

先介紹美白系的護膚品
肌研在今年春天率先推出了
全新肌研白潤美白化妝水 ($135/170 ml)
共有清爽型及滋潤型兩款
美白成份如雙重亮白因子、
熊果苷、維他命 C 誘導體,
有助溫和、低敏感地改善肌膚暗啞,

肌膚綻放柔嫩細白。
除了美白, 它更有保濕其成份

包括低、中及納米級分子透明質酸
– 小分子: 細密填補中分子透明質酸的空隙,

在肌膚表面形成致密的保濕鎖水層,
讓肌膚感受清爽柔滑,同時密集式的滋潤效果。
– 中分子: 分佈在肌膚表面,

卓越的保水能力,持久保持水潤度。
– 納米級: 微細分子,

其分子量約是普通透明質酸的 1/20,
均勻滲透進入肌膚深層,
有助肌膚導入後續護膚品成分。 


我用的是清爽型
化妝水質地比較稀身
沒有酒精或香料味

抹上臉感覺清爽又有點涼快
全面掃一次後, 可以再倒多少少化妝水
濕敷一下面頰/額頭

另一個必敗的產品是
白潤美白面膜 
HadaLabo Arbutin Paper Mask

它能深入肌膚底層,速效發揮美白保濕功效,
抑制黑色素的傳遞,有效淡化色斑,美白效果全面提升。
配方更針對修護受紫外線損害之細胞,
高效改善肌膚暗啞及粗糙的問題,
提升肌膚亮白感,讓肌膚瞬間展現亮澤白晳。

一盒只是$79, 已經有4 片
每星期敷1-2次
唔肉痛呀!

它的包裝簡單
而且好易撕開
濕手撕都無難度!

但, 今次有點少失望
因為面膜紙有點厚又有點硬
所以搞到唔夠貼臉
敷的時候常要用手去按/推它
而且, 敷一次唔會有即時變白的效果,
不過, 補水度唔差
當保濕mask敷都OK!

 之後, 讓我講講
回購了3次以上的
"肌呼吸極輕透薄防曬隔離乳SPF30 PA++"
HadaLabo Aqua UV Day Emulsion
售價是HK$ 100左右
沒有防曬味、不起擦紙膠碎及不泛白等優點
是我愛它的原因!
提提大家, 每次擦臉的份量如下
太少份量是不足夠對抗UV哦~
  

除了肌研, 另一個牌子SUNPLAY®的防曬產品,
設有水感系列及 SARAFIT
最近通常用SARAFIT UV 輕透水感防曬噴霧/UV Mist
來幫身體及頭髮防曬 (你睇我幾講究防曬!)
大大支, 價錢只是$99.9!

其Dry Keep Powder 速乾配方
令肌膚即使出汗也不黏膩
耐汗成分隔離汗水,

使防曬保護持久不脫落,
適合戶外及日常使用
可噴於頭髮、頭皮、背部及腳等難以塗抹的部位,

全面對抗日曬傷害!

包裝簡單但也幾靚

它的噴咀好細
唔會噴出一滴滴的水

反而似是噴霧的感覺!
無一般防曬產品的難聞氣味
 

噴在頭髮上極清爽,唔會令頭髮變'笠'


噴在皮膚上則是透明及有少少水份,
好喜歡它一噴便形成透明防曬保護,
方便迅速,懶人的恩物哦~
配方蘊含透明質酸鈉、氨基酸及水解膠原蛋白,
以超級透明質酸鎖緊肌膚水分,滋潤不乾燥
通過過敏測試,無香料、無色素、無礦物油、無酒精
倒轉瓶身仍可噴出,方便噴塗身體不同部位哦!

希望大家喜歡我今次平民價產品介紹!


 LIKE ME ON Instagram
OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章