同假睫毛講拜拜! CLINIQUE 魔法羽翹睫毛液新登場~

因為工作的關係, 
我經常去Cityplaza (鰂魚涌太古城中心)行街,
它比尖沙咀及旺角少人, 又有點遠離煩囂的感覺
而且, 想逛想看的東西也一應俱備, 真的不錯!
今次, 更收到CLINIQUE PR的邀請,
出席了它們全新太古城中心剛剛開幕的店舖活動
開放式店舖令人輕鬆自在地購物!

個人最欣賞呢張圓形的makeup bar
客人可以一次過盡情試玩各種彩粧

好似個人最著重的眼妝

而今日的亮點是Clinique既mascara!
唔講唔知, Clinique原來有五款咁多,
所有CLINIQUE嘅睫毛液都可以用39度暖水卸粧
而且通過眼科醫生測試, 搽上眼確保安全,
絕對可以保護眼睫毛不受傷害!

而今日就是為了全新的睫毛液而來!
CLINIQUE 魔法羽翹睫毛液, HK$ 200
Lash Power Feathering Mascara
打造又輕又豐盈嘅羽扇狀睫毛
而且唔易化、防熊貓眼!
用後, 睫毛變得如羽毛般豐盈、纖長、細緻,
而且不會有厚重或纏結的情況。
同樣地, 只需以暖水就可輕易將它卸除。

刷毛細密,輕輕掃上已能營造羽毛般的纖長細緻
毛絨般柔軟、細緻、濃密的創新掃頭及細密的刷毛,
讓每根睫毛根部都能沾上睫毛液,
營造根根分明、纖長細緻的效果!

睫毛液配方輕盈但同時具高延展度,
能讓睫毛變得更為濃密豐盈。
睫毛液配方如蜜糖般幼滑,
易於伸展至睫毛末端,而且加入首創感熱科技,
使其防汗防水,在炎熱潮濕的環境下都能持久不溶粧
而且防水防汗防油度極高,
即使在潮濕天氣下亦不會變成熊貓眼,
美睫效果維持一整天!

等我黎個真人示範啦~
先以CLINIQUE Lash Building Primer
睫毛修護液打底

未用任何睫毛化妝品:

塗上CLINIQUE Lash Building Primer睫毛修護液 
會有一層白色的睫毛液黏在睫毛上
目的是加密、加厚睫毛
令之後塗抹的睫毛液更突出

去到Clinique店舖試用睫毛液
MUA都會用全新、一次性的睫毛刷給你試用
確保乾淨衛生!
而刷頭更是與真正的貨品一樣,
認真可以試真產品哦~

為了令根根睫毛都能黏上睫毛液,
建議用上CLINIQUE首創魔法下眼睫毛液,
配備市場上最纖小的刷頭,
能為最纖幼脆弱的下、眼頭
及眼尾的眼睫毛營造最佳妝效,
令眼睫更修長、更有神采、打造太陽花的大眼睛!
 

完成後:
 


依家流行韓妝,以唇妝為重點,
而眼妝可以turn-down一下,
所以, 只以睫毛液打底及用上桃紅色的唇膏
便可以完成一個韓妹LOOK了!

我跟PR也用上了同樣的睫毛液及唇膏
韓嗎?

最後, 分享當DIY日春妝手繪畫作比大家睇
以下是我參與的一組設計
大家估唔估到邊幅係我的作品呢?

登登~就是它!
我用了CLINIQUE最新的三色眼影
分別塗上粉紅、青綠及天藍色
晝上啡色眼線及眉毛
再以假睫毛+  魔法羽翹睫毛液
另加我自己好喜歡的桃紅色Chubby Stick
仲幫佢加多粒'消魂墨'及紅心紋身
大家覺得靚嗎?
想不到, 我的大作竟然勝出了!
實在太開心了~
真心推CLINIQUE 的眼影、睫毛液及唇妝產品,
好用之餘, 顏色又夠靚呀!

LIKE ME ON FACEBOOK

留言

熱門文章