[超長文] 2014年6月好用護膚品介紹: 肌底液、精華、防曬、晚霜

6月正式踏入夏季了!
我的所有護膚品亦已完全轉季
心想: 好耐無寫一籃子的雜錦文
(其實我個人好喜歡睇呢類型的文,
一次過睇晒有咩好野介紹呀!)
今日就為大家介紹我今個月用緊的產品!


TONER/ PRE-SERUM 類:
 Biotherm Life Plankton Essence水源再生活膚源液

 
我一向都係Biotherm的super fan
好喜歡它的保濕+抗敏功效,
而且, 它的溫泉水香味十分relax,
所以我keep住用它的產品!



講返Biotherm Life Plankton Essence
它是屬於「肌底液」的一類
如果用了它, 我個人會省掉爽膚程序
小簡介: 
加入了溫泉獨有的5%高濃度
 Life Plantkon™ 水源再生因子
及超過 30% 保濕成分,
能紓緩常見皮膚病的徵狀,適合敏感人士使用;
測試在異位性皮膚炎(俗稱「濕疹」)
之肌膚上亦見成效。

 功效: 8天改善肌膚有8大問題:
提升光澤、均勻膚色、減退細紋、
柔滑飽滿、水盈潤澤、
增加彈性、舒緩鎮靜和柔軟觸感
最吸引我的是「使用8天便可以年輕3年」
O岩闣我呢個心急鬼~~~~

用法:
只要在潔面爽膚後,
只需搖勻再取數滴於指尖,
然後輕拍塗勻全面,再接續其他護膚產品,
即可得到更深層強效。

質地:
帶少少白色的透明水感

非常容易推開
即時令乾燥乾飲飽水
 

經輕拍及按壓後, 即被皮膚吸收晒
一點都沒有黏稠感
夏天用夠保濕又清爽!

精華類:
Neogence 粉刺溶解精華 
Extremely Off-heads Serum Ph5.5
 小簡介:
含親水型蘋果柔白酸+白柳樹萃取,
能長效深入溶解粉刺,徹底暢通毛孔。
角質調理因子搭配毛孔調控酵素,
有效調理角質、塑形毛孔,
預防毛孔再次阻塞。
第二代毛孔淨化配方,
效果加倍,pH5.5親膚弱酸性,
避免肌膚乾燥脫屑及刺激等不適狀況,
敏弱肌膚亦適用,能全方位解決毛孔困擾。


 功效:
深入毛孔溶解粉刺,暢通毛孔;
調控皮脂分泌,
同時預防角質阻塞毛孔及粉刺形成;
有效緊緻粗大毛孔。 

質地:
它是黃色水狀的精華
有一點點帶酸的味道

我會在toner後塗在T-zone及下巴
這些經常有黑頭、粉刺的地方
塗開後, 不會泛黃
是透明、清爽的

Talika光萃瑩皙美白精華露
 小簡介:
以PBE配方及多種有效美白亮膚的活性成分,
集中擊退黑色素,從而減淡色斑,
持續使用四星期內即可亮化膚色。

 賣點:
使用14天後,
不受色素影響的細胞增加達79.6%

功效:
抗老化、修復及保護皮膚細胞裡的DNA、
亮化膚色,防止色斑形成、滋潤肌膚

 質地:
白色gel狀
有好清香的花味

推開後feel到它是非常滑
而且質感不是太稀
保濕度比一般的美白精華高
個人已用掉兩支
除了它的汞裝出口有點難泵外,
質地及美白功效都十分好
推薦呀!!!

防曬類:
我會分開身體及面部來塗防曬,
面部用緊
L'Oréal Paris UV PERFECT AQUA ESSENCE UV PROTECTOR
抗曬水漾保濕乳液 SPF30/PA+++

小簡介:
極透薄質感能迅速地融化及吸收於肌膚裡,
帶來輕盈清新的效果,
有效提供全面的日常 UV 防護和水漾質感,
肌膚感覺透氣,
其清爽透薄、自然透明效果,
更讓肌膚質感尤如天鵝絨一般柔軟細緻。

功效:
體驗全面UV阻隔、
對抗UV紫外線 
(革新MEXORYL過濾網,
12小時*全方位UVA+UVB防護)、
對抗肌膚老化
(含ADENOSINE,對抗肌膚提早老化)、
對抗外間污染
(加入抗氧化成分VITAMIN E,加強防禦自由基)

唔知點解, 一開蓋佢就自動擠出防曬乳
所以我每次用完, 要將出口向上放...

 因為控制唔到佢自動擠出...
有時擠多左...
它帶點點淡黃

 推開是好水、好滑的
沒有太重的防曬味
更有D香味

吸收後, 不會泛白
更令皮膚有光澤
SO FAR, 我做OL
日日返工都未曬黑塊面

身體我會用強D、高D SPF的防曬產品
呢支ARMADA係上次Beautiq by Watson’s event送的
詳情唔多知
但有SPF 70 +防水設計
去游水用都OK!

點解要介紹佢? 因為佢雖然是SPF 70
但質地是香色透明感的gel狀

好好推又一點防曬味都無!!!

吸收後也不會泛白,
我假日去行街、曬太陽都有用佢,
SO FAR都未曬黑,
大家都可以試下!
 晚霜類:
SOTHYS 五加蔘排毒晚霜 
Energizing Night Cream
蘊含源於寒冷地區的西伯利亞,
自古已被稱有補氣之王美譽的五加蔘,
具有抗疲勞、活細胞及養生術之效;
又蘊含槐花、AHC、米固醇等成分,
具有再生、排水排毒、滋養、激活細胞能量效能,
用後能讓早上肌膚更容光煥發。

功效:
入睡後可以紓緩充血、
排毒、排水、改善輪廓、
防止日間出現 “水腫” 面,
配合睡眠的修復時間重塑3D輪廓。

外包裝紙套拆開後,
有另一個銀色紙盒包裝
感覺高貴!

 除產品說明書外,
個人好怕用手拎面霜
感覺好污糟
呢瓶面霜內附有小膠棒
好細心!

 打開外蓋, 更有一個保密佈蓋
好衛生呀!

質地: 白色乳霜狀
個人覺得它比一般晚霜無咁杰身
又是夏天開冷氣的良伴呀!
雖然話有五加蔘成份,
但無'人參'等怪味
反而是淡淡的香氣

creamy又易推,加上按摩便好快吸收晒!

年齡大了, 開始覺得晚霜好重要
呢款晚霜的保濕度夠高,
令皮膚的細紋及毛孔得到滋潤
而且它不算太油膩, 
對輕熟肌帶來水嫰、滋潤及光澤
個人會KEEP住用!  

總結:
今個月新開的護膚品都未遇到雷品
而且, 轉季期都無出現缺水、痘痘及面油等問題
是以上這堆護膚品的功效呀!
皮膚仲好似靚左tim, 開心~

LIKE ME ON Instagram

OR 
 LIKE ME ON FACEBOOK:

留言

熱門文章