月月有驚喜! 用幾十蚊換千元產品~(唔睇走寶!)

相信無人唔中意"收禮物"!
但係...
大家又知唔知送得最多禮物比自己的人係邊個?
男友? NO
呀媽? NO
其實...
係'自己'呀!
差唔多日日都買野比自己
衫褲鞋襪及護膚品化妝品都係自己買多...
點先可以令自己更開心?

我建議訂:
GLAMA BOX!

由名模 Lisa S開辦的GLAMA BOX
主要是每個月以HK$ 88訂購每月一次
直送到府上的
"神秘禮物"!

ABBY還是頭一次收到呢類型的GIFT BOX

細心的密封包裝
令收件者月月有拆禮物的驚喜^^
見到啦~
大家上呢個網就可以訂GLAMA BOX

登登~
好迷人的PINK PINK BOX!
花紋也巧心思呢~
打開喲~
我收到的就是10月號的一盒
加碼的份量!
有一張Welcome Card
裡面有產品介紹及多謝客戶支持的字句
 
第一個驚喜是:
現代美容水療護理禮券 價值$980
用$ 88買到呢個TREATMENT已經值回票價!  
第二個更大驚喜:
Swisse Programme Gigawhite Serum $910/30ml
超愛呢個牌子的SKINCARE!
而且岩岩想買美白...岩晒我呀~ 

除左SKINCARE, 仲有COSMETICS:
貨size的 Cyber Color mascara $168
未用過呢個PRODUCT,
又可以試新野...
岩晒我呢D白老鼠呢~
仲有仲有:
Swisse Programme Gigawhite Illuminating Day cream $80/5ml

Clinique 7 day Scrub cream $54/30ml
都好大支下...唔似SAMPLE'仔'呢... 

這些產品都由網站的員工自己試用過,
好用先推薦給妳!
而且大家亦可以放心,
每件產品都是直接來自生產商的,
保證是'正貨'!

最後, 更有LISA S的可愛簽名,
我都希望用左佢揀的產品
每個月都KEEP住靚!
而且用HK$88就可以換到差不多HK$3,000的東西
也是超抵呀!!!!!!!!!

最後, 220的FACEBOOK大抽獎
差兩人就可以進行!
大家想LIKE就LIKE啦~
可以SHARE埋比朋友就更好啦~
謝哦!
我的FACEBOOK FAN PAGE

GLAMA BOX的FACEBOOK FAN PAGE
(請按此)
(請按此)

留言

熱門文章