找回女人的"事業線"~私家敗+ 推薦**兩個好Bra Bra牌子 (有一個仲做緊半價!!!)

今次係我第一次寫內衣, 其實都幾怕醜呢~

不過, 自從遇上兩個好著的BRA BRA牌子後,

覺得以往穿錯BRA係女人的遺憾!


因為, 原來戴O岩BRA 可以避免有寒背、副乳及偏平的問題


而經過10年戴BRA的生涯(好似透露左年齡TIM...),
我終於碰到O岩自己的~



BRAND 1: PIERRE CARDIN

是我10月在高雄無野敗的情況下衝入新光三越時購入的

為我服務的姐姐更加教我
一定要撥背部的肉肉到前面

以45度彎腰戴BRA

所以呢...

好人到我忍唔住要幫襯, 買左兩套...
其實仲有兩套都想買呢...



藍紅海軍風~



好喜歡中間的小蝴蝶結...紅色好SHARP!




小褲褲都有一個小軟膠牌,不會刮到肉肉的質地~讚!!!



皇道之選 : 黑色絲質+粉紅色蕾絲
性感又可愛~


小褲褲更是透紗的~~~~WOW


 也是有小軟膠牌


 肩帶是可以露出型的仿背心蕾絲帶...好甜美~


 香港都好似有售,不過就無咁多款,
等我搜索下話比大家知~!



BRAND 2: bla bla bra

女孩子一定唔會對佢陌生

主打YOUNG同COLOURFUL

上星期去完NUXE的活動

遇到BLOGGER BETHANLY,
佢提到呢間店做緊半價

邀請我一齊去左敗bra bra...



原本只係打算買一個, 估唔到...


 第一個: 桃紅 X 黑心心

 十分喜歡桃紅色令人看來更白~
而且有細細的波點,

YOUNG味多一點, 娘味無晒~

bra bra的圍邊更有薄薄的布, 好可愛



包住咪咪的心心車工都好精緻


第二個: 螢光粉紅色 X 綠色

係之前廣告熱賣的款式

現在都係半價咋~~~好燒!!!!!!!!!!!



 details 位做得好都係令人敗下去的動力....


上面的蕾絲透視中有花紋,好有心思


連肩帶都是有相同的蕾絲, 太美了!!!


 唯一令我地考慮敗唔敗的是:

疑似'泳衣扣'的...好難扣...

不過, 前面的優點已經蒙蔽左我的眼...


 最後...用一個bra的價錢買到兩個, 真係好滿足!



唔知各位SIS又有無"買BRA癮"呢?

明明我仲有好幾個未著...又想再敗...

可惜,每次只可以著一個...要輪流寵幸佢地喲

也請支持我的facebook fan page: 220粉絲抽獎活動!
仲有3人就可以抽獎啦~~~










留言

熱門文章