Facebook Fan Page第二輪抽獎: 你今次中到未?


我的facebook fan page已經夠220人啦~

雖然數目唔多,不過都係一個好既開始!



第二輪中獎的幸運兒是:

------------- Little Lam --------------



可以得到: LOREAL唇膏一支


今日我會SEND EMAIL比你架~

收到請回覆地址及收件人名,

將於今個星期用平郵寄出!



未中獎的朋友, 可以(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:
參加方法好簡單:

1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 



2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎


 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index

 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***

4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀!

***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***


得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 

留言

熱門文章