超控油的底妝體驗: 10小時不脫妝...我找到了!

唔知有幾多SIS每日都用BB CREAM黎代替FOUNDATION呢?
ABBY每日都會用BB CREAM來個快妝, 
5分鐘已經完成整個底妝的程序,
真係又貪靚又懶的SIS的恩物....
(當然包括我在內^_^)
今次好榮幸得到私邀試用一SET它家的產品
先來是一大個化妝袋, 實在太靚太吸引了!

酒紅色的化妝包配上金色字,好GRAND呢~
唔講唔知, 原來BB CREAM已經進化成CC CREAM了!
同樣MADE IN KOREA. 不過就唔係一般韓牌的出品,
而是由Rachel K - 金蕊佳這位選美皇后創造出來的品牌,
主打重牌是: CC霜 - 新一代的BB霜
內有cc cream(1支) + lip golss(3支) +粉餅(3盒)
韓國的測試報告顯示為什麼 CC霜比 BB霜更好!

減油膩

更美白
更亮白
更好的覆蓋
不刺激肌膚
更加滋潤
長效
更好的穩定性

包裝簡單但有錫紙封口,好衛生!
劑出呢個份量已經可以夠全面用
有別於一般BB Cream的配方,CC Cream特別添加六種天然成分:


白茶精華:持續吸收、削弱及中和游離基,保護肌膚對抗日漸惡劣的環境因子,如污染、麈埃及空氣中的化學物質;並有效促進肌膚細胞免疫力,預防皺紋色斑。


綠茶茶葉精華:包含豐富抗氧化物,具有抗炎及天然消炎作用。


海洋深層水:提升肌膚彈潤度,增強肌膚滲透性。


澳洲堅果油:隨著年齡增長,人體皮脂的脂肪酸會逐漸流失;澳洲堅果油含有豐富的棕櫚油酸,是化妝品的無瑕抗老補給品。


天然維他命E:保護肌膚組織抵抗皮膚光老化的分解,減輕光老化對肌膚的傷害;有助撫平妊娠紋及淡化色斑。


表皮生長因子(Epidermal Growth Factor):刺激骨膠原增生,迅速修復肌膚。

包裝建議點上面上5點, 用手直接搽上面,
而我則覺得點上面上多處再用粉樸上更細緻

跟未用上CC CREAM的素顏比,
上了CC CREAM面色會比較均勻,
而且毛孔比較收細,
不過, 
對於好似我呢類膚色比較深的人來說,
好似太白了一點...
害我好想快快卸妝!
但係...過了5-10分鐘後, 
CC CREAM好似融入了自己膚色一樣,
好似'本身就咁白及咁好膚質咁'
(PS: 一定要搽埋頸)
上完BB CREAM通常都會用上碎粉,
不過, 上完CC CREAM後, 
用上的是Rachel K Mineral CC Pressed Powder
粉盒絕對係買唔買盒粉的60%原因!
打開後, 有一大片鏡子,
岩晒補粉及時刻扮靚
上面仲有一粒粒水晶, 叫女孩愛不釋手!!!
粉樸好柔軟,上粉時好似按摩咁...好舒服呢~

我用的是MEDIUM色號, LIGHT的色對我來說太白, 
而DEEP我會KEEP住用黎夏天用及可以打陰影
呢盒粉好SOFT, 好滑, 好似無上粉一樣,
但係冬天用就比較乾,我係混合性肌膚就剛剛好,
如果係中性/乾性肌的SIS
一定要做好保濕護膚程序先好用呀!
 
見到我面頰的毛孔及暗瘡印嗎?使用後真係消失了70%

配上啡金色眼影及黑眼線, 簡單的眼妝就KO了!
Rachel K 的lip plumper唇彩,共有3種色
全部都係以'閃閃'及'SWEET'LOOK的顏色為主, 
春妝O岩晒呀!
等我試上咀比大家睇:
Vixen: 透明閃閃的~
LOLITA: 粉紅色珠光+少少閃
Suggestive: 桃紅色女人味重
最最驚喜的是: 竟然係薄荷味的~~~
個人而言, 比較中意水果味,不過呢隻係涼浸浸的,
最近咀仔成日甩皮,用左可以舒緩


完妝LOOK:
今日用了比較輕手的眼妝, 
所以搭配最深色的Suggestive色,
就完成了!
 
大家係咪以為係O岩岩完妝時影的相呢?

其實...
呢個係我上妝後行街10小時的妝容,
中途補了兩次妝, 就係中午及晚飯時,
用了呢支CC CREAM, KEEP到4小時唔出油,
控油度不俗, 而且脫妝情況唔嚴重,
只係補下粉餅就可以重整靚妝哦~

Rachel K 產品銷售點:
http://beta.beautyexchange.com.hk/campaign/rachel_k/201201/landing.php


LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章