[美白之選] 想體驗與人20CM近距離都有好膚質? 入黎睇下我2星期的體驗

 早在兩年前已經率先試用了當時SKII最新出品--

當時已經發現係好野,
估唔到兩年後,
又有幸可以試到其升級版!
兩星期前去了Sogo Club 13 樓內的 SK-II Beautique
已經去了數次, 每次去都感覺寧靜幽雅
是次更用了ANGELA BABY代言的
SKII COLOUR作主題
令地方更具色彩

使用左SKII NOTEBOOK
做了皮膚測試我的肌膚光澤透亮度


 


美容顧問GIGI替我做了一個簡單測試
皮膚測試的結果是 ... 69分, GIGI說70分是合格的,
所以, 還差一分就合格哦~要加油!!!


 注目(((新品))) 環采鑽白精華EX
 早前我已經率先試用了環采鑽白精華
EX=EXCELLENT版, 比之前的配方, 
添加入新研發的成分--Pixel White
 環境壓力都會令皮膚產生黑色素令色斑及膚色不均
新品就是為了解決黑色素問題
同時促進肌膚組織飽滿擊退黯黃
迅速滲透,由內而外層層修復, 
仿如點亮億萬細胞,令肌膚透射鑽白光芒。



GIGI更帶我參觀了SKII的FACIAL及減肥美容中心
設計簡單乾淨, 更有花茶款待客人,
我都試飲了玫瑰花茶,好RELAX又清潤哦...
 FACIAL用的當然全部都係SKII的產品(好奢華!!!)
價錢只是由$ 420起, 絕對值得一試~

因為我太好奇太想試多D SKII的產品
+ GIGI又太好地給力介紹
試了SKII彩妝
 每件都有Pitera®護膚精華, 化妝不再傷皮膚
而且妝感好日系, 顏色很清秀,O岩晒OL同氣質美女
(眼線筆好幼細、夠黑夠濃, 燒到我好想入手呀...  >.<)
 有興趣的SIS唔使怕醜, 快D上去睇下啦~

今次介紹的是高清環采透亮套裝, 包括:

-Cellumination Essence EX環采鑽白精華 EX 30ml
-Facial Treatment Essence護膚精華 30ml
-Whitening Source 科研緻白修護面膜 1 片


現在就跟住護膚步驟來介紹呢套產品啦~

SK-II Pitera®護膚液(即俗稱「神仙水」)

其神奇功效幫助調節肌膚自然更新週期及適合各型皮膚使用

非常建議配合化妝棉使用:(唔好慳住用手上呀!)
日間:
洗臉後先用化妝水再以神仙水沾濕2/3化妝棉,
再擦上及輕拍整個臉及頸部

晚間:
擦上及輕拍, 我會用黎濕敷面頰及額頭5分鐘, 為肌膚補一補

FEEL到皮膚吸收緊當中的精華
好水潤, 微涼的感覺令人好舒服
敷用後毛孔即時收細, 整體光澤及胞滿度提升

而且SKII神仙水含90.7%Piterar, 能夠去除老化的角質層,
幫助吸收及放大後續護膚品的效用!


環采鑽白精華EX
 設計:
每件都有新品貼紙封口
而精華採滴管式設計方便汞出適當份量
又避免直接精華, 保持衛生
 質地:
奶白色的乳液,沒有香味,質感都幾水,
好易推開, 而且迅速滲透至皮膚內, FEEL到不油也不膩
 用法:
在塗過SK-II 神仙水後使用,取出約0.5ml份量, 均勻塗於整臉,並加以按摩;可早晚使用。
GIGI提我可以按埋2個美白穴位, 加速美白效果

 Whitening Source Derm-Revival Mask科研緻白深層修護面膜:

 一星期一次加強美白效果!

一片有30ML精華在內, 
蘊含維他命C、Allantoin、DMT Blocker
及Pitera天然活膚酵母精華等成份
全方位照顧美白的不同養份需要
 呢款MASK除左好貼面外,
我最中意額頭'一字邊'的CUTTING
唔會整污糟頭髮
 本身膚質是混合性偏油,T位上妝後3小時便出油,
兩頰較乾,膚色暗啞偏黃,缺少光澤
使用後呢SET美白組合後,發覺皮膚比之前細緻光滑,
皺紋少左, 美白方面...(口講無憑...睇想為證!)
 而且...近距離望都唔怕...
因為-->真係好有光澤又白左
 如果有睇SKII最新廣告都會知,
佢推緊2大美白精華: 

Cellumination Essence EX(我試個隻)>>>
係FOR需要光澤感及均勻膚色用的

而WHITENING SOURCE 科研超淨斑精華>>>
係FOR有色斑 、痘印或者黑色素累積等問題用的

大家知點揀啦~~~

現在的優惠SET裝, 一次過就可以試晒上面我介紹的產品
而且由原價HK$ 1,154折扣至HK$ 890咋
是限定發售!
想體驗與人20CM近距離都有好膚質? 
快D行動啦!

SK-II Website:
http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx

SK-II Facebook Fan Page:
http://www.facebook.com/SKIIHK

留言

熱門文章