[必睇] Peach John 熱血沸騰的一夜: 超索MODEL + 本人真人示範新BRA BRA

 昨夜...我經歷了人生中最HOT, 最SEXY, 
最投入的一場BLOGGER EVENT!
由PEACH JOHN(PJ)帶給我的驚喜真係一浪接一浪,
打從知道PJ有BLOGGER活動,諗都唔諗就一定要參加
因為--我真的是它家的超級FAN~~~~~
家中有來自HK及JP的PJ BRA BRA, 底底不下10件
想不到, 機會來了, 
更可以去到位於TST的PJ STORE狂拍照
(平時唔可以拍架)
同埋...摸勻、睇勻、試勻最新的產品,
真係回想起來都會笑^___^
 PJ十分貼心地提早關店, 
令我們可以在PRESENTATION中
了解更多PJ的品牌及商品特色
 先來拍拍全店的產品, 等大家可以睇下有咩新貨啦~

有性感的~
 可愛的~

 舒適的~
 總有一款你中意!
 
活動開始時, PJ的PR JANICE
 及QUEENIE
 仲有今日為我地試身的專業店員
 介紹今日新品發佈的主角--最新春季商品「WORK BRA」
TVC中睇到唔同場合時, 
戴上WORK BRA就可以輕鬆舒適地工作了!
 就係JANICE手上這一款
 之後...
驚喜來了!!!!
PJ請了超索、超靚、超SWEET的MODEL
示範一系列新的內衣,
先來WORK BRA
MODEL本身都有D CUP,
穿上WORK BRA後可以升多1.5CUPS
就是有E-F CUP 
現場睇更震撼~~~
 WORK BRA可以配搭3款不同的底底,
SIS就可以因個人喜好揀選自己中意的款式
 
再來是小蕾絲絲質款
 性感得來也好自然地挺胸
 側看好有睇頭!

 
另一款是佈有厚墊的心心蕾絲款
可以升2CUPS架!!!
MODEL每個POSE都好SEXY...
引得在場全女班都'WAWA"叫...
 看看, 胸部多集中....

 
豹紋的一款也是好有PUSH UP功能的
 吊帶上的小蝴蝶結是精髓!
 
小可愛的波點蕾絲

 重點是: 吊襪內褲
 呢一款...
真係令在場女生大叫連連...
超SEXY的~
 重重重點是:
T-BACK的底底...
MODEL都有點小害羞,
不過, 在熱情的觀眾要求下(我應該是最熱情的一個)
佢再轉身比我們拍照了!!!!!
 
除左一整套地買下PJ的內衣, 
連可愛的心心胸墊都是PJ獨家架!
 呢個叫願望胸墊,
我諗,每個女生最想的是:
升CUP成功啦~~~~
 我好好彩都抽中了2號的試身牌仔,
可以第二位先試下新品哦~
試了3件


 
WORK BRA可說是PJ的突破產品,
因為一直都以SEXY, KAWAII的
心心、波點、蕾絲作主打
今次就以舒服為主
物質是棉質
 背後有小SLOGAN: WORK FOR SUCCESS
好明顯是比上班一族上班穿戴
女強人必備!
 採用運動胸圍的設計, 有橡筋的圍帶,
兩層保持承托力
 不過,我個人略嫌個墊太厚,
可幸十分柔軟舒適
戴上FEEL到好自在...

 
而且佢仲吸水速乾
價錢是: 198, 比一般產品平宜哦~
 我試的是...桃紅色
好岩蜜糖膚色的我...^^
 另外,我又試了...
MODEL升2CUPS的那個心心蕃絲BRA...
在場給了部分BLOGGERS睇,
估唔到...我都有D事業心....哈哈~
PJ的產品勁咋....(哭)
 最最最中意的是...粉紅色底黑色蕾絲的心心...
 
捉住好耐無見又同我一見就講唔停口的TING TING
 (我都係叫TING TING...)
玩COSPLAY SEXY MODEL...
我諗:
我有咁好身材就好了...
唯有KEEP住幫襯PJ,
升住CUP先~
 提下大家:
WORK BRA有6種顏色
用黎襯唔同的衫都GOOD FIT啦~
原來當日有一部份人係PJ的WEB MEMBER,
大家唔好錯過, 快D REGISTER啦:
https://www.peachjohn.com.hk/registration/

PJ的FACEBOOK FAN PAGE:
http://www.facebook.com/PEACHJOHN.HongKongStore

仲有LIKE埋我個FAN PAGE, 現正搞緊送禮:


留言

熱門文章