[率先] 拆左我的復活節禮物。護膚品、香水、品酒。。。咩都有? (含送禮)

 
上星期有幸得到美女KENNIS的邀請,
出席了由Glamabox主辦的
Easter Wonderland with Glamabox 活動
目的就是同一班BLOGGER率先介紹Glamabox的四月份盒子
當然就是先跟BLOGGER們公開復活節的新品牌及產品啦~
 活動在Penthouse Sky Lounge舉行, 上網search過呢間BAR,
有270度無敵維港境, 真係好GRAND呀!
平時是黑漆漆的酒吧, 當晚就變得光芒四射
原因? 
實在有太多靚仔靚女+好多GLAMABOX+四圍都係新產品
等我帶大家睇下啦~

首先介紹一下: Refine豬胎盤素的COUNTER
 早前我都試過不同牌子的豬胎素產品,
了解到豬胎素與人胎素的相近度達90%
而Refine的無菌豬胎盤素細胞再生精華液除左產自日本沖繩
更是採用世界第一種純淨、高濃度、鮮活的無菌豚胎盤素成分
一星期就可以達到美肌的效果
迅速修復肌膚及促進膠原蛋白再生,
效果: 緊緻、柔滑、美白肌膚。

靜靜地跟你說: 佢既原理好似SK-II神仙水一樣,
可以令肌膚重新!!! (好吸引呀~)
得到一包3份的SAMPLES, 包裝也是十分真空密封哦~

再來就是我最喜歡的香水COUNTER-- Glamour Perfume Fragrance (下稱: GP)

可能你會問: 日日都搽香水,坊間都有好多牌子,
GP無咩特別啦~

非也!!!
GP係香港首個即時為客人
調配個人tailor-made perfume的香水品牌
以'油'非一般'以酒精'揮發香味的理念好讚哦!
'油'比酒精更能留住餘香, 效果可以KEEP到7小時~
我同一班BLOGGERS玩得好開心, 
試完晒一系列前調、中調、基調後,我的選擇:

個人喜歡花香+BB味, 一直都找不到我的專屬味道
今次終於得償所願了!

謝謝JESSIE專業、細心又友善的招待呢!
 
貨SIZE則是'碌碌'支裝,方便'碌'上耳後及手腕位


最後, 就是好特別的朱古力味酒COUNTER--Vino Cacao

更有美女老闆! 應該是法國人吧?!
先試了白酒, 味清易入口,
唔識飲酒既朋友都可以一試

再淺嚐紅酒, 味醇而回甘,
比一般紅酒多一份甜味,
細問下原來酒精濃度達14-16度,
難怪ABBY飲後面頰同喉嚨微熱
不過, 實在太易入口而且朱古力味好正,
我都忍不住飲多幾杯

忽然! 台上傳來一股哄動
活動正式開始~
美女MC先介紹一下今晚的節目

重頭戲是:
星級髮型師Mr. Kim Robinson 同大家分享 Hairstyling Tips
即時為兩位MODELS{{{變髮}}}}

AFTER: 


再請來Gabbie為大家作一個詳細的春夏化妝示範

佢真人好NICE, 好瘦,  
仲幫手派最新4月的GLAMABOX比我TIM
(((受寵若驚喲 ^3^)))

另外, GLAMABOX的團隊一直用心為GLAMA GIRL
打不同的好品
除左出名的牌子, 更有一D好用而隱藏的品牌
今次就介紹左Prodigy 

由美女CEO介紹全新科研保濕系列的
 Advanced Moisturizing Soothing Gel
可以保濕、美白、抗敏
ABBY都收到一支貨SIZE的做禮物!
試了再跟大家分享~

抬上的復活蛋係咪好靚呢?

原來係由一班GLAMABOX的美女職員捱夜畫黎架
由於每抬只有兩隻,我就無拎到...(原來係有抽獎的呢...)

不過, 每位被邀請的朋友都可以收到4月的GLAMAXBOX
等我預告比大家睇下先:


1) 大大支MUD RANG保寧礦物泥潔面泡沫 70ml
岩晒春夏季交界的潮濕天氣, 用完好爽!

2) Aromatica 純玫瑰皇牌精華 35ml
玫瑰味好濃而且用後不油不膩

3) Kamill Hand Cream 30ml
個個女仔日日都要用HANDCREAM啦~呢個牌子我在大學開始已經用緊
潤而不笠, 好快比乾燥的雙手吸收了!

4) Glamour Perfume Fragrance 5ml


係我至愛的'BB味'呀~~~~~~~~(誤: 係爽身粉味...HEHE)
香味KEEP到放工都聞到呀!

5) Spa ph+ PHYTO-C 特強美白精華 5ML
呢個牌子想試好耐啦~等我試左再分享!

仲有一張<免費>的中藥草包SPA的COUPON,
我唔會去呀! 大家想要嗎? 請留言, 先到先得~

最後多謝GLAMABOX搞左一個開心又驚喜的活動,
我樂而忘返呀!

LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章