[去油脂清潔] 平民價替臉部做個SPA!

個人是一個平凡的OL,
日常除了上班還需要寫BLOG
同朋友食飯, 公司活動都令我好不忙碌
更不用說要去做個2小時的SPA
可是! 我最喜歡護膚及有RELAX的感覺
今次就發現了一件可愛的CLEANSER
用15秒就可以帶比我做SPA一樣的感覺~

講緊的是:
Heynature Oxygen Brightening Mask Cleanser O2 
活氧面膜潔面乳
 包裝上有過期日子,
唔怕用左過期貨
 產品小介紹:
一支融合五大功效
泡沫按摩、深層清潔、角質管理、
平衡油脂及毛孔管理
正好是我想要的懶人好物!
成份:
牛奶蛋白、蘆薈、透明酸質、甘油、
茶多酚提取物、魚腥草、菊花等天然成份
 用法非常簡單:
 乾手乾面泵出3-4下的份量-->
均衡塗於面上-->
泡泡就會出現-->
加以按摩5-10秒-->
沖水就OK了!
 來自韓國, 我最中意~
 瓶上更有封貼,
保證100%新~
 
汞裝出口,方便衛生
又可以控制汞出份量
 質地是透明偏白色的乳液狀
 直接上面後5秒就好多細密的泡泡~!
 10秒後FEEL到D泡泡爆破
好似做緊泡泡SPA咁
再以濕手加以按摩就可以沖水了~
 
使用前鼻奕的油脂黑頭好顯眼,
令肌膚看似暗黑了>.<
而且面頰毛孔問題真係好嚴重
 使用後, 即時亮白了,
肌膚去左油, 鼻奕的黑頭都浮出來,
輕力一擠就清潔了~
(誤: 本人經多年生痘痘經驗先可以擠黑頭而不傷皮膚,
各位SIS唔好學我亂擠呀!)
呀~~~重點是: 平價!!!
一支只係HK$88
相信可以用到一個月~

喜歡我的介紹,請多留言及推推/LIKE LIKE哦~~~
仲有LIKE埋我個FAN PAGE, 不時有送禮活動呀:

留言

熱門文章