♥♥提升輪廓妝容4大技巧 + 醫學護膚卸妝孖寶♥♥

好久沒有發妝文啦~大家都會以為我不化妝了嗎? 
(好無聊...哈哈~)
其實呢...我每天都會化一個不淡又不濃的妝上班,
原因: 1. 太濃妝會好難卸 (懶) 2. 太淡妝無精神 (比老闆炳><)
今日就公開我每天上班最標準的妝容!
技巧有4:
A. 美瞳(大眼仔)~~~~
 呢個係好多女仔每日必備架! 
戴左對眼真係圓好多而且好有無辜日系FEEL~
平時上班最好戴黑/啡, 不經意就靚左LAW ^^
B. 啡TONE眼影: 最愛SOFINA這盤
Step 1: 含白銀的膏狀眼影膏, 可以打亮眉骨
Step 2~3: 再配合金色啡色眼影
Step 4: 同埋上啡下白眼線粉, 對眼即時SHARP醒晒!
C. 打亮鼻骨: 同樣用上SOFINA這盤含白銀的膏狀眼影膏
輕輕一刷即可提升輪廓, 好在意鼻位的SIS亦可加埋啡色打造鼻影
不過, 上班建議低調D好!
D. 潤澤橙紅唇: 我用的是FRESH的Lip Treatment(Coral)
黃糖潤色護唇膏SPF15 (珊瑚橙紅)
一試難忘, 乾燥的沙漠咀即時變成綠洲
(見到第一張同呢張相的唇仔分別嗎??? 差好大呢!)
睇下幾滋潤!

詳細介紹回文:
上班過後, 回家第一時間便是落妝!!!
今次介紹兩款韓國專業醫學護膚品牌素姬 (SUISKIN)的醫學護膚淨顏系列比大家

【素姬深海精華卸妝液Deep Sea Essence Cleanser】HK$196
小簡介:
配方溫和,提取瑞士海洋深層水草本成分,能輕易徹底卸除眼、唇及臉部防水厚妝、化妝品殘留物及代謝物。
同時發揮保護肌膚脂質細胞作用,強化皮膚屏障功能。
深海原礦精華直接導入肌膚底層細胞,補充水分。
薰衣草及迷迭香草本精華,則具舒緩敏感及抗炎作用,
讓肌膚水潤柔嫩,亮澤清新。
泵位有一個小膠LOCK, 用手推入即可泵出卸妝液
是日大濃妝去街街後~
(左) 卸妝液是透明油狀, 質感頗豐厚

(右) 上面按摩-->加水乳化便見到彩妝即時浮起!
沖水後, 感覺不太油膩, 但是千萬不要入眼
會'拿'眼的>.<
【素姬輔酶酵素潔面粉Enzyme Powder Wash】 HK$196
為了令肌膚更加清潔, 我一定會再double cleansing!
呢支潔面粉近期成了我的大愛之一!
小簡介:
蘊含純天然的輔酶酵素 (Enzyme) 
木瓜蛋白酵素 (Papain) 等成分,
配合先進的納米技術,以微細粒子進入肌深層,
徹底潔淨毛孔污垢,
高效去除粗糙老化的壞死角質層,促進肌膚新陳代謝。
極致保濕鎖水功效,減少多餘油脂分泌,維持水油平衡。
讓肌膚清爽潔淨,時刻水嫩柔滑。

打開後有一個塞防止潔面粉溢出
買回家後要先拎走先可以倒出潔面粉哦~
蓋口頗大但不會一次過倒出太多潔面粉
潔面粉乍看來是白色, 其實內有淺紫色的粉末
同卸妝液一樣: 無色無味, 感覺天然
加少少水, 打圈便可製造出細密的泡沫
再於臉上打圈按摩
一沖水就FEEL到好爽~毛孔完全可以呼吸了!
而且, 即時白淨、水潤、不繃緊
即使我打了laser、皮膚處於超乾肌,
仍然唔覺太乾!
大家都試下我的妝容+double cleansing孖寶啦~提提大家: 產品率先在萬寧獨家發售, 有意可去睇下!
 喜歡此文請多推哦!

ABBY的Facebook Fan Page正在搞送禮!
未參加的朋友快快JOIN嚕~
詳情請CLICK入:
 今個星期五(9月21日)
截止啦~

留言

熱門文章