Facess Beauty 斐斐日本毛穴專店: 兩年一度LASER嫰膚、美白、抗皺保養大行動[PART 1]

回想起對上一次做LASER TREATMENT已經是兩件前了!
當時第一次接受為期5次,長達半年的療程
完成後, 仿佛脫胎換骨~~~~
令人一試難忘!
今次十分榮幸得到Facess Beauty的邀請
有機會再保養一下~太開心啦!
上回講到我已經去過Facess Beauty做美白及保濕treatment,
已經為我超乾的皮膚保濕了不少,
今次主要想收緊皮膚、收細毛孔、提升面部輪廓為目的
介紹一下今次打的laser機: 
Q-switched Nd:YAG (Q開關-釹雅各鐳射)
坊間又稱C6
Q輸出:以納秒形式釋放激光於皮膚表面,
打進皮膚底下的網狀真皮層,將黑色素徹底打散
適合任何皮膚使用,對暗瘡及敏感性皮膚尤其有效 

激光去斑原理
1. 激光能透進皮膚深層       2. 激光被黑色素吸收
3. 產生熱能將黑色素體分解  4. 被呑噬細胞吸收及排出體外

機的真身:
咩皮膚適合做呢部機?
面黃及色素不均,缺乏彈性的皮膚
OR
有特定色斑問題的皮膚, 好似雀斑、荷爾蒙斑、曬斑等等
 

過程:
非常簡單, 先清潔、卸妝、再在眉毛及睫毛貼上醫療用、易撕貼的膠紙就可以打了!

我的治療師April細心地在我手上試下幾下,
等我feel下個感覺
其實就是熱熱地、像橡皮筋輕輕彈打的感覺
絕對唔痛又可以接受!
 
April為我打了一邊臉,
已經即時見到收緊了下巴的小胖肉~~~
而且, 膚色更即時白滑及明亮了!

 
(上) 看我嚴重的黑眼圈...有眼紋又黑...令人感覺它了10年><
(下) 只係輕輕用laser掃了幾次, 黑眼圈即時已經淡左,
眼紋更加即時消失

最後敷上一個好似麥皮的CO2 MASK!
主要保濕及提供養份
完成後, 
皮膚即時充滿光澤、白淨、緊緻及細嫩不少!
做一次已經有呢個效果!
真係十分期待下次的療程!
我要達成白滑、零毛孔、BB肌~~~~HOHO


ABBY的Facebook Fan Page正在搞送禮!
未參加的朋友快快JOIN嚕~

詳情請CLICK入:


留言

熱門文章