[妝文] 哈韓女必睇 ✦✧My Korean Make-UP X 雙色眼線✦✧

早於數年前認識不少韓國朋友!
他們不約而同的說: 你好似韓國人呢~
有時仲忍唔住同左我講韓文!
心想: 我是整容前? OR整容後的? (笑)
當然想是整容後的啦~~~~~
個人還未有心理準備去整容
雖然好有興趣整對靚冒雙眼皮^^
一來怕愈整愈衰(大細眼仲慘過單眼皮)
二來我要見人, 唔通開會都戴黑超咩!
三來怕老左無野好整, 個樣無進步!

所以,都係靠化妝品幫幫手先~
癈話少說, 來化妝教學:
STEP 1:
用BARBIE的銀閃眼影GEL打亮整個眼窩
STEP 2: 內單/單眼皮女生, 最怕眼部精神唔集中
我的秘訣是: 內+外粗少少的黑眼線是妳的好朋友!

開眼仲見到少少雙眼皮為標準!
STEP 3: 重點是雙色眼線
勾畫出大B的閃藍眼線
拉長3-5MM (視乎眼型)

開眼時,整個藍色眼線填滿雙眼皮位
今次唔痴假睫毛, 夾髦自家真睫毛
防止遮蔽我的心機雙色眼線

唇膏用上韓牌ETUDE HOUSE的BARBIE PINK
我見韓國好多化妝品公司
都有呢隻PINK COLOR的LIP STICK
可見韓妞好喜歡! 必跟~~~~!!!
由於今次妝容集中在雙眼,
因此, 輕輕掃上少PINK的胭脂就OK了!

呢個LOOK好PURE、有韓味呢~
仲有! 大家有睇今期的嗎?
今個秋冬勁HIT金屬、閃粉
呢個閃銀CLUTCH就O岩晒!
喜歡本文請多支持留言哦~
寫緊呢篇文時,
又好想去一轉韓國...
假期快D來啦~~~~~~~~~

LIKE ME ON FACEBOOK:
 

留言

熱門文章