Darlie: 我的另類美白之14日就得喇!

最近不論在blog同真人時, 
不約而同有人讚ABBY白O左、皮膚好O左!
令我好開心呢~~~
(因為激光嫩膚的關係吧?!)
但是, 亦令我有另一個擔心!
就係皮膚白了, 顯得牙齒黃了 (OMG!)
幸運地, 上天真的太愛我了
令我遇上佢--Darlie EXPERT專研亮白牙膏

由於上班地點太遠+工作繁忙
每天我都會'罐上'一、兩杯咖啡、奶茶
當中的色素令牙齒變黃及積聚牙石
一笑即暴露了黃咁咁的牙齒
簡直影響市容呀!
黑人牙膏新推出EXPERT專研亮白牙膏, HK$29.9
蘊含Prophylaxis Silica-micro particles (PS-mp)亮白成份
係牙醫選用的專業美白牙齒成份

以為O係屋企都可以
用超平價享受有效又專業的美白牙齒護理啦~
 
美白成份PS-mP能分解及擊退頑固牙漬
形成亮白保護層
有助阻截色素源頭

減少色斑附著達80%
令牙齒亮度大幅提升,淨白效果高達3倍
一大支, 有排用!
仍舊是'吱裝'設計
輕輕一吱輕易吱出牙膏
藍色GEL狀牙膏
內有好多細微的白色粒子
正是美白成份PS-mP
泡沫比平時的牙膏少
而且薄荷味淡D, 但嗽口後感覺好fresh
使用前:
牙齒都有D黃及暗啞
而且一D光澤都無


使用7天, 不拍下牙齒的紀錄都唔知真係有效!
開始見到去黃的效果
使用14天, 見到牙齒白O左2個tones~!!!
連牙根的黃漬都開始退了
整個就是'叮'一聲有光芒出現的白~
呢個另類美白又平又work又快,
大家在護膚之餘, 亦要護牙哦~

 個人護牙小tip:
ABBY是用光波震動的電動牙刷
平時只需輕輕放在牙齒表面刷洗就OK了!
如果大家用手動牙刷
不要太大力!
因為會令琺瑯質受破壞,
導致更容易蛀牙!
當然, 要有好的美白效果
除了選對的牙膏、牙刷外,
建議要刷上2~3分鐘先乾淨同徹底哦~

ABBY的Facebook Fan Page正在搞送禮!
未參加的朋友快快JOIN嚕~
詳情請CLICK入:
 今個星期五(9月21日)
截止啦~

留言

熱門文章