瘦身以外, 勿忘瘦面 (下): 25天打造拮死人V面

在8月初的時候, 已經率先跟大家介紹了
CLARINS的纖顏緊緻精華
事隔25天,
係時候等我公開成效了~
每天TONER及水質精質後,
我會用上5泵精華擠在掌心
然後用手掌心的體溫溫暖一下精華,
再推在面上
然後就用上CLARINS教我的{獨家}按摩大法
只用上1分鐘就可以達到V面所需的按摩法
整套動作需要如上圖一樣
坐著做, 將手肘放在膝蓋上
頭向地面, 手心按於不同部位, 保持十秒!
為左大家睇得清楚, 來個平面圖
我的順序是:
先按額頭
再按眼部
及面頰
後向鰓位外推
最後有頸部停留及下壓至心口方向
(有助通淋巴哦~)
*PS: 每個位置都要停10秒哦~
看結果吧!
ABBY本身下望時有小小雙下巴
鰓位的肥肉都幾'淋'
導致有D唔夠FIRM
用了25天, 下望時再見唔到肥肉了~
鰓位雖然仲有少少唔夠FIMR,
不過比之前好多了~!
側面: 輪廓唔夠突出
人家好想要好SHARP的鰓位呢~~~
25天後, 看到嗎?
輪廓出了, 而且有陰影位
好有MODEL的瘦面感~~
再來正面
本來是有點BABY FAT, 不過面型是U形
25天後, BABY長大成少女,
成功踢走BABY FAT
終於變成V面了!!!
完美的90度, 無呃大家的喲~

因為面部的成功, 我決定入手埋CLARINS的BODY LIFT
搽上身是有少少熱感,
吸收後是涼涼的~
搽邊就唔公開啦~ 留D空間比大家想像!
瘦面、瘦身我都交給了CLARINS~
大家都見到成效吧!
有鬆弛肉肉/BABY FAT的SIS一定要試哦~
註: 做時代女性點可以唔瘦身, 終身事業呀!

喜歡我的分享請多推推/ 留言

謝謝

提提大家, 我的FACEBOOK專頁的大抽獎迎新活動仍然進行中,



9月8日截止了~~~要參加的朋友, 快快登入:



留言

熱門文章