敗得最有理: $312 買左3件衫2對真皮日本鞋~~抵抵抵



平時行街, 一不小心就會敗、敗、敗!!!


動輒也用上過千元~


今次, 同好姊妹傾開,


發現佢成日去♥♥ 香工♥♥ 尋寶~




我用左$315買左以下的日韓貨,


真係抵過淘寶、平過大陸~


(注: 我唔識淘寶的... >.<)




♥♥ 第一件: 日本DESIGN上衣, $ 40♥♥








最喜歡蕾絲領, 好浪漫~



♥♥ 鮮黃連身裙, $ 45♥♥



都說'蕾絲'是我的菜♥♥ ♥♥ ♥♥





♥♥ 絲質飄逸長裙, $ 30 (平到...哈哈~)♥♥





是韓國貨, 洗水後唔變型而且唔易鄒!



背部更有乾坤!



♥♥ 超鬆高蝴蝶結鞋, $ 100♥♥




見到時已經一見鍾情~


心想$300都抵呀!


一問下...


只係$ 100!!!



老闆仲岩岩先開始做生意,


未有太多人,


有晒不同呎碼~♥♥




最愛後面的DESIGN


好可愛的真皮蝴蝶結!!!


側面就睇到好高跟的~


不過坡跟好好著!!!



真人示範:



底部仲係防跣設計, 日本鞋就係有心思, 正~


第二對,


老闆未標價,我都唔敢問幾錢呀...


因為平時呢D閃石鞋要OVER $600先買到...




點知:


♥♥ 平底閃石鞋, $100♥♥


我無打錯, 係$100 (港元!!!)
幾閃~


後面更有軟墊,


唔會著損腳




真人示範:


真係有JAPAN字眼,


當佢係日本貨啦~


衣服已經急不及待穿了2件,


真人示範:


見到背部的設計嗎?


小性感哦~


穿上黃色原來令人睇落精神不少哦~


去'香工'小心得:




只有星期六有{零售}, 平時唔開的




最好揀早上/下午1點前去,


少人D同多D靚貨(未被人搶光!)




帶現金$$$,好多店都唔收VISA/EPS




史上第一次敗得最有理




你們中意嗎?




♥♥多推推支持♥♥

留言

張貼留言

熱門文章