我的首支OPI: 薰依草紫***

一直以來, 我都好懶自己油指甲,
因為手殘好易花,
所以差不多都是做GEL甲的,
不過, 好友在丹麥買了OPI甲油比我,
咁就試下自己油,
睇下靚唔靚啦~

佢知我中意紫色,
就揀左薰依草紫


我就問佢: OPI係MADE IN USA
唔係丹麥, 點解會買黎做手信?
佢話: 唔知呀! 隻色靚就買... =.="


先比大家睇下唔同層次的COLOUR:
上至下: 3層--> 2層--> 1層


最後, 我覺得3層最實色, 最好睇


有D出界、有D花....
請見諒~~~!!

廣告時段:

我的FACEBOOK 專頁 --
ABBY BEAUTYLAND 已經有超過百人LIKE了~

第一擊送出獎品總值超過$2,000!!!
{禮物包括Benefit, MAC, Estee Laudar, Etude House等等~~~}
未LIKE的您, 請快D登入啦~ 勁!!! 千人LIKE再送大禮
等你參與!!!!!!!!! Abby BeautyLand Facebook Fan Page: http://www.facebook.com/pages/abby-beautyland/176560292413363#!/

留言

熱門文章