公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉


日日上班我都是素顏出門的

因為我要搭完巴士再轉MTR

為左珍惜每分每秒的睡眠時間

我只有在巴士上化妝!

唔知大家又會唔會呢?

其實, 車上內的人都睡眼惺忪

無咩人留意我做咩...唔會尷尬哦~

以上就係我每日化妝的用品

首先, 用上MAC MAKE UP BASE打底
 

來個嚇人的素顏

用上BASE後, 微閃粉令膚色白徹均勻

最近新歡:
Palgantong

Aqua Lucent Powder

透明質酸保濕水凝碎粉


 

產品小簡介:

特別的透明質酸保濕水凝碎粉蘊含透明質酸保濕水份,

令肌膚感受到前所未有的即時濕潤感,

而秒間即回復碎粉的乾爽粉嫩感。
 

有一膠貼防止碎粉流出
 

碎粉呈粉紅色

修飾暗啞/泛黃的膚色



另一新歡: 

Palgantong Face Brush柔滑碎粉掃

 

毛質好柔軟~!

豐厚及柔軟的碎粉掃,能減少粉痕的出現,

令底妝貼服自然,同時不會令碎粉黏著碎粉掃,減少浪費
 


小小的掃頭連眼底及鼻奕的細節都掃得好貼服
 

打側倒出碎粉, 均勻沾在掃上
 

超幼細粉末內含有透明質酸保濕水份因子

即時FEEL到水份滲入肌膚

為肌膚24小時持續保濕及鎖水

完成後, 超自然又啞緻, 沒有閃粉/過白的情況

係我最中意的啞緻底妝!!!

 


CLOSE-UP 一下:

(除左有枕頭印, 暗瘡印及毛孔都遮得好好呀!)

 用完後, 我習慣貼回膠貼,

咁就可以防止濕氣, 令碎粉更襟用!
 

好喜歡呢個靚靚的桃紅色手柄! SO LADIES~

小小的放在化妝包好OK!

 而眼妝方面, 我現在日日用的是: SOFINA EYE GEL
06色,
美女BLOGGER小知送架...
好多謝你哦~
 

打開是3層式的設計

上: 銀色小波

中: 銀色閃粉

下: GEL狀啡金眼影膏

 先用上 GEL狀啡金眼影膏
 

素眼:

 在眼窩位用手指點上及blend開
 

用手指反轉銀色閃粉的一層

沾上的份量:
 

在眼球中央點上,唔blend開!

 完成了...呢個妝真係又簡單又自然,

人人都可以自己化到,
只需10分鐘!!!
 

最後, 也介紹一下我的舊愛
:

持久控油細緻碎粉


混合了大米澱粉,能吸附皮脂,高度抗油光,

令人掛心的T字位,能持久保持美麗狀態。


源自植物的成份,不會對肌膚構成負擔。

 還附有小鏡子, 輕功的設計+控油的功效,

係我今個夏天回購了兩次的蜜粉!

推薦給油性/混合性的朋友哦~


 而且,呢款是膚色的碎粉,遮瑕度不俗!
最後, 220的FACEBOOK大抽獎
差兩人就可以進行!
大家想LIKE就LIKE啦~
可以SHARE埋比朋友就更好啦~

我的FACEBOOK FAN PAGE

(請按此)

喜歡此文請推推及留言哦~


謝哦!

留言

熱門文章