多個'第一次': 當Fashion Model + 自己化妝 + Stylish (希望大家唔好見笑~ !)

一直十分羨慕Models們只是'靠樣搵食',
唔使腦力就可以賺到多多金錢!
不過, 經過今次短短的拍攝時間
(其實都唔短, 足足5小時)
終於發現: Model出的勞力也是不少的~
好開心今次的Snap Shots全由自己化妝、搭配衣服及擺pose
見到成品的照片好有滿足感
而且, 香港終於有Fashion的試用與bloggers聯手喇~
十分榮幸可以與YesStyle.com合作!
(之前一直羨慕台灣bloggers常常有此活動哦~)
不多說哦~ 去片:
想說: 泥黃色也是首次挑戰的colour!
不過, 今個秋冬好hit呢個color,
加上款式好顯瘦, 第一眼就決定要訂哦~
平常Shopping Look:
 入冬了...最愛買睡衣!

也看看上班服~

上班的話, 只要搭上有型西裙就可以了~

感覺自己成熟了呢...
又來首次--整動畫片! (當然是小兒級...不過個人大滿足哦~)

上課學生LOOK:

偷了朋友的無鏡片眼鏡,
好有小雲FEEL~
(見到我呢個MODEL拎住咁多要換的衫,
就知Model幾需要'勞力'啦~)
拍攝地點是屯門市廣場,今次係可愛的手繪背景
喜歡的話, 大家可以去拍拍! 
 雙下擺百褶短裙令胖大腿看似瘦了~賺到了^^

最後是斗蓬式的罩衫, 即時青春返了~
平時上班都穿正式裝的女孩,
真是要試試呢件~好有壞壞女孩FEEL
配上膝上襪更性感又時尚 
小小的洞透出膚色,
媽媽姐姐都話好看!
拍攝時又看上了新衣服!
唔得~我要做PRO的Model

SIS有發現嗎?
整個特輯與平時我拍的照片很不同,
因為--
我力邀了我十多年好友兼龍女
HIKKI ATHENA幫我拍架~
就是上次一起去{南生圍遊記}的拍友
請繼續與我呢個拍攝狂一起拍更多好照片哦!  
單品的鏈結已繫好,有意可click入看看~
其他好品請看:
YesStyle
想說他的訂購表單好user friendly,
首次用就上手了~
而且他家發貨好快(3天),
衣服100%同照片一樣,
沒有淘寶某些賣場縮水/過大/臭臭/破爛情況
而且夠HK$250就可以免費送貨到府上!
買得過~!!!!
聖誕節又快到了~
SHOPPING的慾望超高漲!
獻出多個'第一次'的文,
喜歡的話請多推哦~
謝謝

留言

熱門文章