我的閃亮聖誕: 飾物與妝品一件KO! (含第一個聖誕化妝教學)


每年的聖誕節都係我最期待的節日,

燈飾、火雞、聖誕大餐、交換禮物...
真係令人'諗起都開心' ^___^



今年, 我更開心是...得到熱心的PR朋友,
送上一份合我心意又勁勁勁靚的PRE-XMAS GIFT!
 


更有親筆寫上我名字的聖誕卡

 

未打開已經比盒上的BLING BLING包裝吸引
 

佢就係我的禮物:


包裝像一個聖誕樹的裝飾~我絕對會留住放在我的聖誕樹上!
 

來個3D片看看細心的包裝設計:



打開後見到一個銀色圓盒...

滿心期待內裡是...戒指還是鍊子?

登登~

答案係: 限量版的 Aura by SWAROVSKI collection
華麗固體香水吊飾

 

打開已經嗅到勁有女人味的香水香氣!

而吊飾包裝上裝飾有
著名水晶珠寶Swarovsk
i

與歐洲尊貴美容品牌Clarins Fragrance Group的香水
攜手打造

一棵大大的超閃水晶
配上光亮半月的銀色包圍著它

好有'月光愛人'FEEL~


打開哦~


更附有小水晶點綴的小銀牌, 好精美哦!

背部可見Swarovski的字樣
及有小孔滲出淡淡的香氣
 

在成份中更含有經過微化處理的
極細緻Swarovski水晶及 Crystal Shine®透亮珍珠

輕輕一抹在皮膚上, 即時透現亮彩


 

BLEND開後, O岩晒去PARTY時塗在頸及手上,

光線+閃粉必定令妳更艷光四射為動人的光華氣質做絕美的演繹

手上沒有化妝袋在身?

可以用背部的小鏡子隨時觀察有否脫妝
更可作補妝用
 

而我由於太愛佢既關係...
除左用它作...
鍊項外...
更...

手鍊

腰帶裝飾
 

及...用佢化左一個妝!

是次靈感來自...
SWAROVSKI最新聖誕飾物系列

 

多閃爍!!!! 多夢幻!!! 多華麗!!!



首先: 

用上MAC的BACKGROUND

在雙眼皮位置加深輪廓

MAC Pigment in “Violet掃上眼窩位置
 

再BLEND開

貼上娃娃眼及濃密款的假睫毛

大B的幼彩藍眼線筆畫出下眼線

再用上 Aura by SWAROVSKI collection 華麗固體香水吊飾

點上銀白的閃粉在眼後的大C位
令輪廓更突出
 

結合女士們最愛的--珠寶及香水

女生買比好友

OR 

男士們送給女伴都是最佳之選!


每個商場都有不同的聖誕裝飾哦~

又係時候出動影靚相!
 
上回220人的抽獎已有結果:

http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/185448/index

未中獎的朋友, 可以(按此)LIKE我的專頁
下回240人的抽獎禮物:

參加方法好簡單:


1. 必須'LIKE'我的facebook fan page: 



2. 於facebook 'share'本post, 等多D人都可以參加, 快D抽到多D人中獎
 3. 到我的YAHOO BLOG <公開~!!! 每天上班的簡單妝容: 推薦2款好用碎粉> http://blog.yahoo.com/AbbyLovesBeauty/articles/181887/index


 ***留下你的facebook名稱及EMAIL***


4. 順手推下本文...哈哈~隨心就OK呀
***所有獎品的得獎者將於到達目標粉絲人數時抽出 ***

得獎者將會收到電郵通知中獎 CLICK入'LIKE'啦~
 
喜歡此文, 請多推呀!

留言

熱門文章