敏感皮膚也可以磨皮了~去凹凸洞、暗啞之選

今次是第二次去瑪姬做treatment, 上回的

[相逢恨晚的超讚FACIAL]: 暗瘡终點站

得到好多SIS的回響, 可想而知有好多人都有暗瘡的煩惱! 而暗瘡KO以後, 大家又有咩煩惱呢?  
當然就係毛孔、凹凸洞、暗瘡印呢D問題,  
連帶會令皮膚看來暗啞無光澤!  
我都有呢方面的煩惱,  
所以, 今次就試了鑽石能量磨皮療程。

主要治療功效:
幼紋
暗瘡印
皮膚粗糙
毛孔擴張
膚色偏黃及暗啞
色素沉著症之淡化
老人斑
油脂粒

先來洗好面, 可以見到我皮膚都比較暗啞、無光澤
 
再利用唔同大小的鑽石能量磨皮按摩頭,  
唔同的粒子大小, 針對唔同部位的需要
如大的就是FOR面頰/額頭
 或手臂脂肪粒的;  
小的可以針對鼻奕等微細地方
每位客人都會用一小片的棉花,  
在真空抽吸器內
吸走最外層老化表皮及毛孔內之污垢
 
而鑽石能量磨皮是利用鑲嵌鑽石的棒管(上圖) 
配合真空抽吸器去除最外層老化表皮及毛孔內之污垢。
是一種非侵入性及不具刺激性的療程
 連敏感肌都可以接受治療
 藉由吸力及棒管上鑽石之粗幼度來控制磨皮時的深淺度,  
令毛孔即時變得幼細, 肌膚平滑。
看到吸收了死皮及角質層的棉花真的好DIRTY
 就知佢幫皮膚清潔了幾多~爽呀!
 
敷上軟膜就完成了~
 
完成後回家, 會有少少紅, 不過是唔痛的
 
隔天已經無晒紅腫,  
而且皮膚光澤提升了~ 
乾淨了~ 
毛孔都細左~
 
三天後效果是最好的,  
用上閃光都見到肌膚底層好清潔,
皮膚無晒角質層好舒服,  
連上護膚品/化妝品都更吸收、更貼面~
 
5天後跟媽咪去旅行, 皮膚靚左, 化個淡妝都已經見得人啦~
仲有團友話我得22歲…
哈哈~開心死我啦!!!
 上回的

[相逢恨晚的超讚FACIAL]: 暗瘡终點站

幫大家問左價了~~~

試做價是$ 380/ 一次

如果說出是經ABBY介紹的,

可以減多$100哦~

不過, 我建議打去分店問,

直接問就不會因為誤解而答錯啦~
TEL : 2499 8216

仲有LIKE埋我個FAN PAGE,
LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章