旅行必需品: 美白防曬一TAKE過~ [附復活節大自然攝記]

 上個月復活節時, 跟媽咪去了大陸的河源遊玩,
正確的位置我都不太清楚,
就是在廣東省以北,
近清遠及江西等地
 
估不到也有一個'筆架山'HAHA
 是此旅行完全是要RELAX自己
忘記香港的繁榮忙碌
追求一個純天然及無污染的地方!
 
 
想不到晚上也有特色的水幕表演
 
 而且, 也在大陸版'珍寶海鮮坊'
吃晚飯, 也不錯哦~
 第二天也是行山之旅


 在山洞內也有鐘乳石
媽咪說是大陸的特色
隨處可見,
不過, 我還是第一次看,
太宏偉了~~~

 
再來就是花花的拍攝, 雖然香港是春天
但是當地還是蠻冷的~只有10-15度!


 
之後來到小武當山, 又行山了~
 這個是'天一線'
一會再解釋點解形成呢個境點~
 
其實呢....
就是兩個山中間的空隙
 山上還有一個財神廟

 
媽咪更勇敢, 
行左兩個鐘頭山仲可以行埋呢條鐵橋
我好驚...唔敢行!
 晚上仲入住了原始森林渡假村
說是"原始"我即時想到好農村!
想不到...原來是泰國風的~~~不錯哦~
 
早上起來, 更加有煙霞及大量負離子
 每天晚上我都好努力護膚...
帶去的有一大包SAMPLES...
 
更有新的試用品
CAUDALIE Vinoperfect 極緻完美亮白系列旅行裝

 整個系列都包含成份葡萄藤萃取物、橄欖鯊烯、
玻尿酸、葡萄籽油、木瓜酵素等成份
有助刺激骨膠原彈性蛋白增生抑制黑色素形成, 
同時加強保濕效果
 
法國製造, 令人多一份信心^^

試用裝共有4件產品
 

 MASK, 晚霜也是有錫紙密封包裝
防曬則是枝裝的~
 
CAUDALIE Vinoperfect Enzymatic Peel Mask (15ml)
質地: 杰杰地的CREAM狀白色MASK
只要薄薄推開全面, 等10分鐘, 就可以洗乾淨
 
洗完後, 即時有'乾淨晒~'的感覺, 
仲似白左D...爽呀!!!
 TONER後, 早晚都用上:
CAUDALIE Vinoperfect Radiance Serum Complexion Correcting (10ml)
包裝如一般貨SIZE一樣, 是乾淨衛生的滴管裝!
 
質地: 好水, 好易推開, 而且好快吸收! 
仲有一陣陣提子籽的味道, 感覺好FRESH!

 早上出門前20分鐘, 我會搽上:
CAUDALIE Vinoperfect  Day Perfection Fluid (10ml)
質地: 肉色的LOTION狀, 好滑而且都幾水, 
易推開後膚色會白左一D, 不過都尚算自然!
 不過只係得SPF 15 /PA++, 
如果去陽光與海灘
一定要另搽SPF30-50度的防曬先OK哦~!

晚上精華後, 我會厚厚敷上:
CAUDALIE Vinoperfect Cell Renewal Night Cream (10ml)
質地: 白色CREAM狀, 不難推開, 而質感上面比較RICH, 
我會敷厚少少當SLEEPING MASK咁用~
 經過3日2夜攀山涉水的旅行, 
皮膚無晒黑之餘, 膚色更均衡左,
而且, 最中意佢既提子籽的味道, 
在每晚疲憊的旅程後有一種舒緩的作用,
瞓得好, 自然皮膚都靚D啦~~~~
LIKE ME on Facebook:

留言

熱門文章