[相逢恨晚的超讚FACIAL]: 暗瘡终點站

我想: 各位女士/男士都經歷過青春期的困擾
ABBY都唔例外, 由大學二年級開始,  
狂生暗瘡, 真係非常之恐怖!  

曾經睇過中醫, 但效果卻未如理想, 情況時好時壞;  
轉睇西醫食過A, 不過嚴重荷爾蒙分泌
 個人都好燥火, 當時令我心灰意冷!!!  

最近有朋友介紹瑪姬美容集團暗瘡终點站療程
做到深層清潔、殺菌、清除毛囊、
控油、增強皮膚光潔度。
更除毒排刺、疏通堵塞的毛囊
和抗菌消炎、控制感染。
更可舒緩敏感、紅腫現象。

在生理前後,我又狂生暗瘡的時候,  
一定去做返次療程, KEEP住靚靚皮膚, 免再次受佢困擾!

來到位於荃灣新城市中心的分店,  
最近常常看到玲瓏浮凸的胡定欣的廣告,  
我都好想好似佢咁有女人味, 皮膚咁靚呀…(發夢中)

瑪姬美容集團提供一站式療膚美體服務,  
以天然材料為本,堅持不打針、不靠藥物治療, 
加上與專業醫學顧問一同研究出來的滅瘡煥膚系列
當中更有成果顯注
 針對治療暗瘡、凹凸洞等頑固皮膚問題的療程。

地方不算太大, 勝在乾淨優雅,
有地方比客人完成療程後梳妝一下


甫坐下已經有親切的員工為我奉上清新的花茶,
RELAX一下心情

等待療程時更有雜誌睇

由於我係首次來做療程,  
我的美容師NATALIE先為我了解一下
我個人想改善的皮膚問題,  
我當然想美白、保濕、無黑頭控油啦~


而瑪姬更細心地為每位客人開一個文檔
 記錄低每次療程及皮膚狀況
好似西醫睇症的病歷表咁~超專業!

進入療程房即時比一股香香的味道吸引,  
原來係香薰, 真係好中意呀~
NATALIE更問我鍾唔鍾意,  
如果唔鍾意仲可以拎走佢
真是: 以客為主!

大致清潔的一般工具

換好美容衫

就可以上舒服的美容床

先來洗面及PEELING
護膚品無咩香味,  
細問下原來全部產品都以天然成份製造
敏感肌都O岩用哦~

來啦來啦~好好玩的皮膚檢查!
藍燈下一切皮膚問題都無所循形
NATALIE說我表面上皮膚唔錯, 毛孔都細緻
 (個人唔覺呀仲有毛孔的…)
不過, 重點是: 太多隱藏油脂
 (見到一點點共光嗎?OD就係油脂了!),  
導致毛孔堵塞及有毛囊蟲(俗稱「蹣蟲」)出現, 
蹣蟲長期吸食皮膚角質蛋白及皮脂,並不停移動,
其刺激性使膚皮組織出現炎癥反應,  
導致酒糟鼻、紅斑、丘疹、膿胞等暗瘡症狀, 好可怕!!!


所以, NATALIE建議我暫且放下美白大計,
去除左油脂及蹣蟲先,  
令底層清潔先可以吸收到美白產品,
咁先真正白到呀!

今次就先試<暗瘡终點站療程>:
先針清, NATALIE手勢好好,
比起我舊時去針清時的劇痛,
佢令我感到抓癢’ONLY!

獨家的滅瘡煥膚產品的暗瘡敵露
因應客人情況而有不同份量


味道好濃

掃上保濕CREAM MASK

冷凍軟膜等15分鐘就OK!

最後再塗上再塗上暗瘡一掃清、暗瘡靈



無色無味又唔
感覺毛孔呼吸到了~
而且沒有了繃緊乾燥等問題

療程前:
皮膚暗啞, 無光澤,
鼻奕常有黑頭酒米,
面部油脂分泌太多了

療程後:
即時見到皮膚白左
乾淨及通透左
唔用美白都白到發光
果真要底層乾淨先有好膚質!


連平時去其他美容院唔幫我清的下巴隱藏酒米
幫我清得一乾二淨, 超正~!!!

療程第二日仲見到皮膚好有光澤,
針清位置消左紅腫
面油少左, 唔化妝都出到街呀!


了解更多:
瑪姬website:

Facebook:

喜歡我的介紹,請多留言及推推/LIKE LIKE哦~~~
仲有LIKE埋我個FAN PAGE, 不時有送禮活動呀:

留言

熱門文章